hjälp!!!

Frågor och svar för dig som tänkt genomföra eller genomför kuren.
Skriv svar
evaeng2

hjälp!!!

Inlägg av evaeng2 »

skrev visst i fel forum och kopierar det och skriver det här istället!

nu har jag fått nog!!! min älskling är 4 1/2 månad och snuttar ju FORTFARANDE om nätterna!!! :cry: men så har jag försökt samla kraft och TRO på att jag ska klara att genomföra en sömnkur, men så kommer en "jag-vet-bäst människa" och ger mig dåligt samvete, för att jag inte orkar eller vill ge min son den tryggheten, som det ger med att nattsnutta tydligen!? men jag vill vara utvilad!!och ORKA leka och vara en glad mamma, och att min son ska få regelbunden sömn och inte vakna femtielva ggr på natten och snutta på mitt bröst men jag har försökt läsa HUR man ska gå tillväga, men det är så mkt att läsa, så jag blir lite förvirrad sen behöver jag ha en STOR spark i baken oxå! eller finns det kanske ngn från Karlskrona här som vill hjälpa mig??
Jonathan 8/6-06 min ?lskade son
Elle

Inlägg av Elle »

Jag såg att du fått svar av Anna på andra stället så jag avvaktar och du får återkomma om du har några funderingar.

/Elle
:heart: Storebror :heart: född -05 kurad feb-06
:heart: Lillasyster :heart: född -07 SM från start
evaeng2

Inlägg av evaeng2 »

okej, men bara en fråga... Anna skrev att jag skulle kolla på schemat för en 3-4 veckors bebis! men var hittar man den?? vill verkligen ta tag i detta nu!
Jonathan 8/6-06 min ?lskade son
annawahlgren
Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022

Inlägg av annawahlgren »

:D Nej, kära nån, varför byter du tråd :?: Han är inget kurbarn.

Håll dig till samma tråd är du så snäll, kring samma barn och samma "problem", annars har inte vi som vill hjäpa en chans att hänga med i svängarna.

Mer förvirring behövs ej, om man säger :roll: :lol:

Och hur många gånger ska jag be dig läsa den klistrade tråden Standardmodellen: kompendium 0-2 mån - som finns framför näsan på dig på Späda barn och små :?:

Gräl, gräl :!: Ryck upp sig nu :shock: :lol:
:D Nio barn, arton barnbarn, tre barnbarnsbarn och några tusen nästanbarn :!:
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
Skriv svar

Återgå till "Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader"