Hej vänner!
Jag och lille E håller båda på att bli galna över att baby-plus ersättningen klimpar sig så det blir stopp i hålet i nappen hela tiden. Har försökt med napp med större hål men han storknar fortfarande direkt så vi får hålla oss till minsta hålet. Provat balnda sempen kall och låta den stå i kylskåpet någon timme innan jag värmer den men kan inte ärligt säga att det gör någon skillnad egentligen, blir stopp i håleländet likafullt.
Tips och råd mottages tacksamt!
Klumpig sketsemp - heta tips?
Klumpig sketsemp - heta tips?
Lycklig och tacksam mor till Lille E 2/8-04, lilla A född 16/8-07. TACK Anna för att du räddat vår familjefrid, om och om igen!
-
Katarina-Mamma duracell
- Kontakt:
vi använde en sån där liten visp som man skummar mjölk med till kaffe, finns att köpa på tex DUKA. då blev välling och mjölkersättning fint vispat och klumparna försvann. hoppas det fixar sig för er med
Mamma till två barn som får Emil i Katthult att blekna
blogg om pyssel och allt därtill: krumelurans.blogg.se
blogg om pyssel och allt därtill: krumelurans.blogg.se
Jamen ni är ju fullständigt briljanta!! Mjölkskummaren var en höjdare och min mamma (som vi besöker just nu) hade tom en sån, själva har jag bara en espressomaskin och den hade varit svår att använda för ändamålet
Det funkade super, tack!
Det funkade super, tack!
Lycklig och tacksam mor till Lille E 2/8-04, lilla A född 16/8-07. TACK Anna för att du räddat vår familjefrid, om och om igen!