Erfarne foreldre!
Vår Isak byrjar av og til å joddla / prata litt rundt 6. (God Morgon er 7.00) Oftast ordnar han dette sjölv etter ei stund, han kan jo ligga et tag vaken, men vi har ikkje ramsat. Ein gong ramsa vi rundt 06.30 etter at han hadde byrja å gråta, og då somna han om ganske fort slik at vi måtte vekka han til morgonen.
Spörsmålet mitt er om man skal venta til han er litt ledsen, eller om man skal ramsa direkt når han byrjar å prata og lyfta på hovudet?? (Meiner eg har lest begge delar..? )
Dette er eigentleg ikkje noko problem enno,- håpar ikkje at eg gjer det til eit... Men man vil jo veta korleis ein skal agera best mogleg for lilla sonen som jo elskar å sova!!
Mvh
Anette
Hur ramsa på natten?
Vi ramsar inte åt vår tjej på morgonen (om hon vaknar) hon vet vad som gäller o en ramsa skulle bara störa. Hon kan ligga vaken en stund, prata för sig själv, somna om osv. MEN skulle hon vakna o vara ledsen - skulle hon få en ramsa på direkten - o sen inget mer.
Men om er Isak blir trött o ledsen efter en stund på mornarna o han inte kan somna om skulle jag nog överge att ge en ramsa direkt han vaknar. D e alltså onödigt att invänta "frågan", eller det att han blir ledsen. Men ge isåfall direkt en ramsa och sen inget mer.
Ha d gott!
Men om er Isak blir trött o ledsen efter en stund på mornarna o han inte kan somna om skulle jag nog överge att ge en ramsa direkt han vaknar. D e alltså onödigt att invänta "frågan", eller det att han blir ledsen. Men ge isåfall direkt en ramsa och sen inget mer.
Ha d gott!
Storasyster 2005
Lillabror 2007
Lillasyster 2008
Lillabror 2007
Lillasyster 2008