profylaxkurs bokad!

Tips- och samtalsforum kring havandeskap och förlossning
Skriv svar
Gäst

profylaxkurs bokad!

Inlägg av Gäst »

:lol: Nu ni!

Har jag bokat in mig och maken på Annas profylaxkurs (Göteborg) - tre omgångar i september! :wink: Jag har också köpt boken - (Anna Wilsbys)tycker att den är väldigt bra och konkret - så nu djäklar om inte det här barnet har alla förutsättningar att födas i en drömförlossning, :lol: så vet jag inte vilket barn då skulle ha det!

Hi-hi, andningskurs för sångare... :lol:
Gäst

Inlägg av Gäst »

Åh, det gick jag också! (Annas profylax i Göteborg, alltså.)

Du kommer lätt vara den mest förberedda INNAN kursen \:D/ , och garanterat efter också!
Vet du vad fröken heter? Vår hette iaf Emma (minns ej efternamn) och hon var lugn, skön och avslappnad. Vilket ju var hela meningen :roll: :lol: !
Gäst

Inlägg av Gäst »

Och - hon bjöd på en massa godis!! :D =D>
Gäst

Inlägg av Gäst »

åhå, en som har gått kursen! :D

Vad glad jag blir över att du tydligen tyckte den var bra! \:D/

Fler röster om kursen..? :shock:

Hon som ska hålla i den heter Viktoria.
Gäst

Inlägg av Gäst »

Jag tyckte kursen var bra, andningen satt som en smäck på förlossningen tack vare kursen. Dock inte krystningen... jag övade för lite på just det är den bistra sanningen. Något av det bästa var att sambon också förstod vikten av andningen, och gick in för att lära sig. Han övade minst lika mkt som jag gjorde innan förlossningen :lol: :heart: .

Några moment var dock lite pinsamma i mina ögon :oops: :? , t ex när man skulle berätta för alla om sin dröm resp mardrömsförlossning. Det kändes för privat, men det vågade jag inte säga så jag stammade fram inför alla ändå vad jag var rädd för och hur jag ville att det skulle bli. (Fast givetvis var det väldigt intressant att höra om de andras dröm/mardröm... :wink: )

Och godiset...mmm :wink:
Skriv svar

Återgå till "Barnaväntan"