Väntar otåligt...

Många föräldrar har hittat lösningar som fungerar för deras barn, men som inte nödvändigtvis kommer från IAHP. Ex. homeopati, dieter, kosttillskott o.d.
Här kan man diskutera.
Skriv svar
kärringen
Inlägg: 124
Blev medlem: mån 10 apr 2006, 20:41

Väntar otåligt...

Inlägg av kärringen »

Ja, peptidproverna är ivägskickade för en tid sedan. Nu väntar jag otåligt och faktiskt lite nervöst också. Tänk om de inte visar några spår av peptider... vad gör jag då.... man ska ju inte måla *** på väggen, speciellt inte så här innan man fått svar, men ändå.
Jag har gått här och oroat mig för att jag inte fått i dem tillräckligt med mjölk och gluten produkter. Lite problem där att få i dem mjölk produkter, när dem inte mår bra av det och helst låter bli.
Nästa vecka ska jag på barnhabiliteringen, så jag hoppas att jag hinner få svar innan dess.....
Gablex
Inlägg: 777
Blev medlem: mån 08 maj 2006, 11:46
Ort: Skåne

vi också!

Inlägg av Gablex »

Vi skickade iväg provet för cirka 10 dagar sedan. Kan ju berätta att för min kollega (som var den som först berättade om detta för mig), tog det mer än 6 veckor... Hon visade mig sin sons analyssvar när det kom och det var helt otrolig läsning! Vissa peptider kunde kopplas till olika saker (som sömnstörningar, rastlöshet, avvikande beteenden) och på somliga av dessa hade gossen SKYHÖGA värden (typ normalt var max 6 och han hade drygt 600). Denne lille gosse äter gluten- och laktosfritt sedan ett par månader och föräldrarna upplever honom som mycket mer "med", så jag tror mer och mer på detta...

Glöm inte att berätta när du fått svar! (om du vill förstås!) :wink: Jag skulle också gärna vilja veta vad de säger på barnhabiliteringen!
Skriv svar

Återgå till "Frågor om alternativa vägar som inte är IAHP"