Bakslag... brukar det vara EN natt, eller?
-
Lillamolntuss
Bakslag... brukar det vara EN natt, eller?
Säg ja! *håller andan*
Flicka
maj -04 (kurad jan -05), Pojke
mars-07 (okurad, men standardmodellad)
(Ständig tidsbrist = Korta konstiga meddelanden. Sorry! )
(Ständig tidsbrist = Korta konstiga meddelanden. Sorry! )
-
father of sons
-
Gäst
Nån sa till mig att "det här är en process". Det kommer bättre och sämre nätter hela tiden även om lilla barnet oftast sover hela natten. Så kommer det en tand eller förkylning eller magsjuka, och så kanske man får kämpa lite extra nån natt. Inget att haka upp sig på
Jag försöker se det som är positivt, vårt liv är generellt sätt oerhört mycket enklare nu än förut. Lillkillen är en solstråle. Nu brottas vi med vargen men med lite stöd härifrån så tror jag faktiskt att han snart är borta
Jag försöker se det som är positivt, vårt liv är generellt sätt oerhört mycket enklare nu än förut. Lillkillen är en solstråle. Nu brottas vi med vargen men med lite stöd härifrån så tror jag faktiskt att han snart är borta
Maria - mamma till underhållaren Adrian (juni -04) och professorn Edvin (juni -06). Förstfödde sonen kurad. Yngste sonen standardmodellbebis i Gastsjön -06 och grundaren till verktyget "skogspromenad".
bakslag
hej
vi har haft ett rejält bakslag, det inträffade ca 1,5 månad efter det att vi startade kuren. Sonen var då mycket upprörd i ung en timme melan tre och fyra och det har aldrig hänt efter det! Däremot kan det ibland bli lite strul vid tidig miorgon. Men det brukar lösa sig efter några dagar med ramsande och ibland solfjäder
vi har haft ett rejält bakslag, det inträffade ca 1,5 månad efter det att vi startade kuren. Sonen var då mycket upprörd i ung en timme melan tre och fyra och det har aldrig hänt efter det! Däremot kan det ibland bli lite strul vid tidig miorgon. Men det brukar lösa sig efter några dagar med ramsande och ibland solfjäder
Dotter född 11/12-00
Son född 9/12-03 ( "shn-kurad" i maj -04)
Son född 9/12-03 ( "shn-kurad" i maj -04)