De nya tiderna...

Skriv svar
Gäst

De nya tiderna...

Inlägg av Gäst »

:cry: :cry: :cry:

Det gråts vid läggning. Oavsett vilken läggning, och oavsett hur mycket vi skrattat och busat innan. Nu höll han låda i fem minuter - till slut satte jag på musik till honom - jag är inte van vid gråt! :shock: Hugo brukar ald-rig protestera vid läggning. Detta är så ledsamt. Ändå gnuggas det i ögonen rätt så exakt vid de nya tiderna, och nätterna sover man numera nästan utan pip. Imorse första pipet halvsex, ramsa x 4 i bestämd lugn tonart, sedan tyst tills 06.20 (morgon 06.30), varefter joller.

Hans tider är: natt 07.00 - 06.30 10.30 - 12.00 15.30 - 15.50

Jag kan inte tro att han skulle behöva ännu mera vakentid på morgonen när det börjar gnuggas i ögonen 10.25.

Kloka tankar, någon?
Nancy

Inlägg av Nancy »

Kanske beror det hela på lille mannens stigande ålder :?: Mer medveten om sig själv i relation till omgivningen. Även om han VET att det inte är farligt att sova kanske han behöver ställa lite frågor för säkerhets skull...

:arrow: Fortfarande frågar jag ibland maken min "älskar du mig :?: " :wink: :D Jag hoppas ju på samma svar varje gång och hade blivit mycket förvånad om han svarade "nej"... Men kanske bäst att fråga i alla fall... Om inte annat så för att få det lugnande beskedet... :wink: :lol:

Doktor Nancy ordinerar: att åt saken göra :arrow: inget :!: Visa med andra ljud i huset att ni bevakar sonens intressen :D
Gäst

Inlägg av Gäst »

Jo tack! :roll:

Kvällsbastu - lördagsbastu! - mycket skratt, och en saklig läggning:

- ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ! (3 sek.) Och sedan nöjd tystnad. 8-[ Joller.

Så vi följer nog Doktorns recept här, tror jag... :roll:
Skriv svar

Återgå till "Säkra Sovare med fnurra på sömntråden"