Det gråts vid läggning. Oavsett vilken läggning, och oavsett hur mycket vi skrattat och busat innan. Nu höll han låda i fem minuter - till slut satte jag på musik till honom - jag är inte van vid gråt!
Hans tider är: natt 07.00 - 06.30 10.30 - 12.00 15.30 - 15.50
Jag kan inte tro att han skulle behöva ännu mera vakentid på morgonen när det börjar gnuggas i ögonen 10.25.
Kloka tankar, någon?