Coachning

Frågor och svar för dig som tänkt genomföra eller genomför kuren.
Skriv svar
Mammsen
Inlägg: 2
Blev medlem: sön 27 dec 2020, 08:58

Coachning

Inlägg av Mammsen »

Hej,
här kommer ett fråga från en väldigt trött mamma som skulle behöva hjälp med att få ordning på min dotters sömn snarast.
Finns det någon här i forumet som är diplomerad och gör hembesök?
Eller kan erbjuda privat coachning på telefon?
Har läst boken, men är själv så trött så har svårt att ta in allt som står eller ta mig för kuren. Orken finns inte där helt enkelt.
Jag tror att vår dotter har rätt förutsättningar och vi behöver bara skruva till det där sista genom små justeringar för att gå i mål.
Bland annat så behöver jag hjälp med att få bort nattmålet och lära henne somna inne i sin säng på dagen.
Mammsen
Inlägg: 2
Blev medlem: sön 27 dec 2020, 08:58

Re: Coachning

Inlägg av Mammsen »

Givetvis mot ersättning så klart. Tycker dessa trådar och all information blir övermäktig att ta in och tror att personlig vägledning är vad som kan hjälpa oss. Det är lite finjustering som behövs.
TorsMamma
Forumets ordförande
Inlägg: 11193
Blev medlem: fre 17 nov 2006, 09:25
Ort: Stockholms Skärgård

Re: Coachning

Inlägg av TorsMamma »

Hej,

Vi har en lista på coacher här på forum, du kan prova att kontakta en och annan där. Dock tror jag de flesta är ganska inaktiva. Jag är aktiv lite då och då och som du säger tar jag även betalt. ;)

Listan hittar du här: https://annawahlgren.com/index.php/kont ... ipl-kurare
Tor 2006
:heart: BB barn från början. Sov sin första 12h natt 5 dagar före 4 mån, Diplomerad SS vid 6 mån
:heart:

:heart: FTLOC child from the beginning. Slept his first 12 hour night 5 days before 4 months. :heart:
Skriv svar

Återgå till "Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader"