Börja kuren trots förkylning?

Frågor och svar för dig som tänkt genomföra eller genomför kuren.
Skriv svar
NeaNea
Inlägg: 7
Blev medlem: ons 24 nov 2004, 18:30
Ort: G?teborg

Börja kuren trots förkylning?

Inlägg av NeaNea »

Hej alla
Känns som om jag känner er för alla turer jag suttit framför datorn och läst allas frågor och inlägg.
KRAMAR till ER eldsjälar som startade upp forumet igen!!!! =D>

Vår dotter Tindra vaknar varannan timme på natten och vi har insett att något måste ske. Har samlat (vad jag tror) all information och inväntar just nu bara rätt tidpunkt. Saken hör till den att hon har varit förkyld i några månader (känns det som). Men jag har börjat inträda zombiestadiet och önskar inget hellre än att få min lilla trollunge (och mig själv :wink: )att äntligen få sova gott om nätterna.
Kan man börja kuren trots förkylning?

Nu kommer hon förmodligen snart att vakna, så sov gott alla ni "där ute".
Dotter f?dd mars-01 (Sov/sover mycket & l?nge)
Dotter f?dd april-04 "Kurad nov-04 som nu somnar och sover gott och tryggt"
liw
Inlägg: 941
Blev medlem: tis 23 nov 2004, 09:47
Ort: Uppsala
Kontakt:

Inlägg av liw »

Hej, Sjuka barn behöver sova de med :D så om inte du ser det som ett problem så går det säkert bra. Med en liten reservation... har hon det jobbigt nattetid pga förkylningen kan det göra det lite extra jobbigt... vaknar hon stup i kvarten av täppt näsa och mamma dessutom har fått spunk och står och hojtar utanför dörren kanske hon blir lite snurrig :lol:

Svammel svammel :lol: Vad jag vill ha sagt är, om du känner dig redo så kör så det ryker. Vi finns här om det dyker upp fler frågor!
Linda
Emil 020212 (har alltid sovit som en liten gris, mycket och länge)
Jonas 040525 (gillar också att sova, introducerade verktygen för säkerhets skull vid 2 mån)
Gäst

Inlägg av Gäst »

:D Lite gammal förkylning som hänger i och inte besvärar är körsäker; om bara du är det!
Skriv svar

Återgå till "Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader"