Fint bloggat om Doman

Fritt pratforum för personligt vänskapskackel och allmänt diskussionsforum
Skriv svar
mari
Inlägg: 188
Blev medlem: fre 13 jan 2006, 19:50
Ort: Västerås

Fint bloggat om Doman

Inlägg av mari »

annawahlgren
Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
Inlägg: 15366
Blev medlem: mån 22 nov 2004, 22:46
Ort: Gastsjön

Re: Fint bloggat om Doman

Inlägg av annawahlgren »

:D Tack, mari :heart:

Det var väldigt, väldigt vackert skrivet.

Och vilka bilder =D>

Jag grät floder.

Och skrev en liten kommentar också.


:heart: O:) O:) O:) :heart:
:D Nio barn, arton barnbarn, tre barnbarnsbarn och några tusen nästanbarn :!:
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
TorsMamma
Forumets ordförande
Inlägg: 11193
Blev medlem: fre 17 nov 2006, 09:25
Ort: Stockholms Skärgård

Re: Fint bloggat om Doman

Inlägg av TorsMamma »

Ja, inte ett öga torrt. Vilket jobb de gör och har gjort!! Tack Doman för att han fanns och lever vidare genom alla andras jobb och barn! =D>
Tor 2006
:heart: BB barn från början. Sov sin första 12h natt 5 dagar före 4 mån, Diplomerad SS vid 6 mån
:heart:

:heart: FTLOC child from the beginning. Slept his first 12 hour night 5 days before 4 months. :heart:
mari
Inlägg: 188
Blev medlem: fre 13 jan 2006, 19:50
Ort: Västerås

Re: Fint bloggat om Doman

Inlägg av mari »

Ja vilka fina bilder och text och vilket jobb de gör.

Jag snubblade över bloggen när jag sökte information för en väns räkning. Jag blev rörd och kom ihåg var jag hörde om Doman för första gången. Det var ju på det här forumet. :heart:
Hege
Inlägg: 1590
Blev medlem: mån 31 jan 2005, 15:39

Re: Fint bloggat om Doman

Inlägg av Hege »

Jag har ännu inte kunnat ta till mig att han är död... :(

Blogginlägget är mycket fint och respektfullt skrivet. Författaren har verkligen hittat det viktiga, och förmedlar det på ett vackert sätt.
Sarisparis
Rådgivare/advisor
Inlägg: 2797
Blev medlem: mån 10 maj 2010, 14:31
Ort: Frankrike

Re: Fint bloggat om Doman

Inlägg av Sarisparis »

Ja, jag blev ocksâ alldeles rörd av detta inlägg. Glenn Doman är död, men hans idéer lever verkligen vidare. Och vilka otroliga föräldrar denna lilla krigarprinsessa fâtt tag pâ som inte bara jobbar hârt och konkret med Domans kunskap men ocksâ tar sig tid att kommunicera omkring det. IAHP lever i allra högsta grad. :heart:
mari skrev:Jag snubblade över bloggen när jag sökte information för en väns räkning. Jag blev rörd och kom ihåg var jag hörde om Doman för första gången. Det var ju på det här forumet. :heart:
Den här familjen hittade ocksâ till Doman via forumet. Jag blir sâ glad när jag ser sâna här kedjor; när folk som blivit hjälpta hjälper i sin tur, när cirklar sprids pâ vattnet. Otroligt att se bilder pâ lilla krigarprinsessan, vilka enorma framsteg de gjort. Tack vare Doman, tack vare Annas forum, tack vare Hege.

:heart:
Skriv svar

Återgå till "Kackelforum"