Ändrad färg uppdateras inte automatiskt vid inlogg

Här hjälper vi varandra med användartekniska frågor om forumen
Skriv svar
MarieH
Inlägg: 302
Blev medlem: tis 07 dec 2004, 20:36

Ändrad färg uppdateras inte automatiskt vid inlogg

Inlägg av MarieH »

Hejsan!
Det är lite konstigt hos mig: när jag loggar på så har forumet default-färgen trots att jag valt sub-Silver i profilen. Men, det blir rätt så fort jag klickar på Profile. Jag kommer då inte in på Profile-sidan, utan istället uppdateras sidan så att det blir rätt färg. Nästa gång jag klickar på Profile kommer jag in på Profile-sidan.

Hur gör jag för att slippa klicka på Profile varje gång jag loggar in?

Någon som fattar vad jag menar? :roll:
/Marie
Mamma till två underbara Barnabokstrimmade busungar födda 2004 resp. 2005.

Sporadisk närvaro pga rygg- & nackskada.
Sagomamma
Inlägg: 742
Blev medlem: sön 21 nov 2004, 19:52
Ort: Hässleholm i Skåne
Kontakt:

Inlägg av Sagomamma »

Det kan inte vara så att du egentligen inte är inloggad först då, utan att uppdateras först när du klickat på någonting...? Alltså att du haft datorn igång kanske, och det du egentligen bara hade behövt göra var att uppdatera allt? :-s Eller nja, verkar långsökt...
Jag vet faktiskt inte varför det är så, det har varit en del problem med just inloggningarna...

Men jag provade i alla fall en grej, så det hade varit intressant att veta ifall det fortfarande är så :?:
MarieH
Inlägg: 302
Blev medlem: tis 07 dec 2004, 20:36

Inlägg av MarieH »

Halloj!
Nej, det är tyvärr likadant varje gång jag startar datorn (eller ett nytt browser-fönster för den delen...).

Ja, ja, det är nog min dator som tramsar som vanligt. Den har de mest underliga saker för sig sedan senaste SP från Microsoft (eller Megadaft som jag tror jag skall ta och döpa om dem till :wink: ) Måste byta operativsystem innan jag får spader!

/Marie
Mamma till två underbara Barnabokstrimmade busungar födda 2004 resp. 2005.

Sporadisk närvaro pga rygg- & nackskada.
Skriv svar

Återgå till "Teknisk Användarhjälp"