Katrinplommonpuré

Tipsforum med husmorsrecept och huskurer

Skriv svar
Tessan
Inlägg: 1292
Blev medlem: lör 25 jun 2005, 15:32
Ort: Sthlm
Kontakt:

Katrinplommonpuré

Inlägg av Tessan »

Hej
Någon som har tips på vad man gör åt en hård mage på en dryg två månaders bebis?
Enligt BVC är det ok att ge katrinplommonpuré utspätt med vatten antingen i flaska eller på sked. Men hur mycket?

/Tessan
Mamma till Emma 050530 & Rasmus 080321 Sthlmsbo

Emmabilder :heart:
tallo
Inlägg: 170
Blev medlem: mån 18 apr 2005, 22:06
Ort: sk?ne,tomelilla

Inlägg av tallo »

Hej! jag gav ca en tesked till att börja med men det hjälpte inte på min dotter hon var också runt 2 mån då. så jag var uppe i ca 1 msk pure utspätt med vatten.

ha det toppen/tallo
Skriv svar

Återgå till "Mat, mage, barnakropp"