Hej och tack för svar. Morgon kommer att bli ngn gång mellan 06.30 och 07.00 och sen kommer han att börja sin dag på dagis 07.45. Frukost serveras inte på dagis vad jag vet däremot så finns möjlighet att ngn gång på fm äta frukt. Det får de göra på eget initiativ, två och två. Lunch severas 11.30.
Kanske ska jag fortsätta med vällingen på mogonen. Det skulle även göra att han skulle kunna få sova lite längre (till 07.00), då vällingfrukosten är avklarad på två röda och sen kan resten av tiden innan de måste åka ägnas åt påklädning i lugn och ro. Sen kan han ju få med sig en smörgås i bilen kanske så blir frukosten lite stadigare...
Bara välling känns lite tunnt enda fram till lunch. De äter iofs frukten där ngn gång på fm men jag är osäker på om han kommer ta sig tid att sitta ned och äta den när det finns så mkt annat kul att göra???
Jaja, kanske oroar jag mig i onödan. Det löser sig säkert när vi väl är igång.
