Tape i magen

Tipsforum med husmorsrecept och huskurer

Skriv svar
AMAMA
Inlägg: 376
Blev medlem: mån 30 apr 2007, 10:09

Tape i magen

Inlägg av AMAMA »

Hei!

I går var lillesøster unormalt grinete. Jeg ble litt urolig i hjertet. Hun besjet (bajsade) unormalt mange ganger i løpet av dagen. Før badet finner jeg en tapebit i avføringen. I allefall 1,5 cm, og brettet var den med kanter og det hele. Men den kom ut. Bra at vi gav mye katrinplommon dagen før. Antageligvis kom tapebiten inn i munnen når hun utforsket en legolåda, og jeg må ha oversett tapen :( Jeg trodde det var litt papp hun hadde fått i seg når hun hostet, og jeg tok henne opp, og det kom ut og alt gikk tilsynelatende bra. Men det var nok mer enn jeg så. :(

I natt har hun sovet hele natta uten et knyst, og virket ganske normal i dag tidlig. Nå er hun derimot grinete igjen og så trett så trett. Det kan være en forkjølelse som er på gang, men er det noen som vet noe om etterkomplikasjoner etter fremmedlegeme på tur i magen ? Jeg har googlet litt, men finner ikke noe som tilsier at jeg skal være urolig. Ringer BVC uansett. Hun har ikke besjet siden siste gang med tpe-bit i går.

:heart:
__________________
mamma til
Storebror 06
Lillesøster 10
miniz
Inlägg: 2164
Blev medlem: sön 20 aug 2006, 17:07
Ort: Frankrike

Re: Tape i magen

Inlägg av miniz »

Hvordan gikk det?
fem älsklingar
nov-03, sep-05, feb-08, feb-10 och nov-12.
AMAMA
Inlägg: 376
Blev medlem: mån 30 apr 2007, 10:09

Re: Tape i magen

Inlägg av AMAMA »

Hei!

Takk, det gikk fint. Jeg ble litt urolig for hun fikk feber denne formiddagen. Jeg snakket med helsestasjonen og skulle bare følge med, men mest sannsynlig hadde det ikke med tapen i magen å gjøre. Når hun til slutt fikk avføring også hadde jeg ikke mer å uroe meg for anng den saken. Det var helt normalt. Heldigvis kom den ut, og har ikke gjort skade på veien.

Det var tredagersfeber hun fikk, stakkar. Hun hadde en del feber, men det gikk helt ok. Sutrete som aldri før, men det er vel å regne med. Sov mye. Vi var hos foreldrene mine i helgen – og de som bare har sett henne sosial og festens midtpunkt! Nå begynner hun heldigvis å ligne sitt vanlige jeg igjen :heart:
__________________
mamma til
Storebror 06
Lillesøster 10
miniz
Inlägg: 2164
Blev medlem: sön 20 aug 2006, 17:07
Ort: Frankrike

Re: Tape i magen

Inlägg av miniz »

Bra! Tredagersfebern er slitsom. Men nà er det gjort.

Klem.
fem älsklingar
nov-03, sep-05, feb-08, feb-10 och nov-12.
AMAMA
Inlägg: 376
Blev medlem: mån 30 apr 2007, 10:09

Re: Tape i magen

Inlägg av AMAMA »

:D :D :heart:
__________________
mamma til
Storebror 06
Lillesøster 10
Skriv svar

Återgå till "Mat, mage, barnakropp"