Härifrån till Gästboken?

Här hjälper vi varandra med användartekniska frågor om forumen
Skriv svar
Gäst

Härifrån till Gästboken?

Inlägg av Gäst »

Jag saknar möjligheten att kunna klicka sig direkt härifrån till hemsidan. Att backa kan ju ta en evighet, om man varit inne en stund och snurrat runt.
Som det nu är, måste jag gå ur helt och börja om från början. Lite onödigt omständligt. :?

Kit
liw
Inlägg: 941
Blev medlem: tis 23 nov 2004, 09:47
Ort: Uppsala
Kontakt:

Inlägg av liw »

:D Men Kit forumet kommer åtminstonde här hos mig upp i eget fönster. Stäng det och hemsidan ligger snällt bakom och väntar. Är det inte så hos dig :?:
Linda
Emil 020212 (har alltid sovit som en liten gris, mycket och länge)
Jonas 040525 (gillar också att sova, introducerade verktygen för säkerhets skull vid 2 mån)
Sagomamma
Inlägg: 742
Blev medlem: sön 21 nov 2004, 19:52
Ort: Hässleholm i Skåne
Kontakt:

Inlägg av Sagomamma »

Likadant för mig som för liw... :D
Kit
Inlägg: 830
Blev medlem: tis 23 nov 2004, 18:35

Inlägg av Kit »

:oops: ... samma här... :oops: ...tackar! :roll:
:heart: Jag sökte en Bibel och fann Barnaboken.

:heart: Matte till minilejon som ramsas i spinn.

:heart: Det är inte för att det är svårt, som du inte vågar. Det är för att du inte vågar, som det är svårt.
Sagomamma
Inlägg: 742
Blev medlem: sön 21 nov 2004, 19:52
Ort: Hässleholm i Skåne
Kontakt:

Inlägg av Sagomamma »

:lol: :lol: :lol:
Renee
Inlägg: 409
Blev medlem: ons 24 nov 2004, 21:50
Ort: Skåne

Saknar också länk!

Inlägg av Renee »

Lägger mig i lite och fortsätter tjata om länk :)

Om man går in direkt på forumet (t.ex. för att man fått svar på ett inlägg på forumet och tar sig in via direktlänken som det mkt praktiska automatmejlet levererat i min mejl-inbox) hade det varit jättebra med en länk till "hemmet" (huvudhemsidans förstasida)! Det kan ju dessutom vara så att man inte varit här förr (men hittat till forumet på nån länk man fått) och inte vet att det finns mer än det eminenta forumet och därmed totalt missar resten av sajten, vilket ju är synd.

Så om det går att på ett smidigt och bra sätt ha en tydlig länk till resten av hemsidan vore det toppen!

Nya hemsidan är ju så himla fiiiiin och matchar det suveräna nya forumet så bra! Och Otto tycker det är jättespännande att se bilder på sig själv komma och försvinna i den söta bildkavalkaden uppe till höger :D
Skåning, mamma till underbara Otto (030122) och Frans (060114)
Sagomamma
Inlägg: 742
Blev medlem: sön 21 nov 2004, 19:52
Ort: Hässleholm i Skåne
Kontakt:

Inlägg av Sagomamma »

Renee, du har en point där... :-k
Skriv svar

Återgå till "Teknisk Användarhjälp"