Kör på sm så gott det går under dagarna, har ju 3 andra små barn så ibland funkar det inte riktigt med tiderna. Nätterna funkar för tillfället inte alls bra, och nu känner jag att jag vill uppprätta nåt shema, kan ni hjälpa mig lite? Vill helst att hon sover tidigt på kvällen senast 8. Vill oxå gärna att vi ska kunna komma ut på fm senast halv 10, och gärna då att hon sover så jag har lite tid att leka med Leo som är hemma med oss varje dag. Noah och Malte går på dagis 3 dagar i veckan och sen är de ute själva väldigt mycket. Men Leo måste jag gå med ut eftersom vi inte har någon trädgård utan måste ta hiss och så .
Sen sover Leo mellan 12-13.30 Bra om jag inte har amningsstund precis när han ska vakna.... Ida har tagit väldigt myket tid de här 2 månaderna och Leo har fått stå tillbaka en hel del, vill ge honom av min tid så myket som möjligt och de andra barnen oxå, såklart! Kämpar för att vara en bra mamma åt alla barnen, just nu känns det lite tufft, men tänker att ett shema ska göra det hela lite lättare. Har ju fasta ruiner till de andra barnen och det funkar ju kanon! Sov 19-07, frukost 07.30 lunch 11.30, fika 14.30
Tacksam för hjälp.
Kram