Mrs. Tall, where are you?

Kackelforum för er ömma föräldrar med internationellt perspektiv
Skriv svar
annawahlgren
Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
Inlägg: 15366
Blev medlem: mån 22 nov 2004, 22:46
Ort: Gastsjön

Mrs. Tall, where are you?

Inlägg av annawahlgren »

:D Jag jagar vår kära Diplomat mrs. Tall :!: Tänk om hon / du skulle råka glutta in här utifrån sitt internationella perspektiv...

Eller någon som vet :?:

Mrs. Tall är ju bosatt i både USA och Åbo. Jag skickade Barnaboken 25 år till den adress jag hade - i Åbo. Och fick den i retur 1,5 månad senare eftersom ingen hade hämtat ut den :cry:

Så har jag PM:at, men inget svar.

Var är du :?:

:heart:
:D Nio barn, arton barnbarn, tre barnbarnsbarn och några tusen nästanbarn :!:
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
Antonias mamma
Inlägg: 846
Blev medlem: lör 11 mar 2006, 11:29
Ort: Österbotten, Finland

Inlägg av Antonias mamma »

Ingen som hört nåt? Man blev ju lite bekymrad nu med flygolyckan i Buffalo. Ann - var är du???
Diplomerad SHN-kurare och mamma till
Antonia :heart: :heart: :heart:, född 25.11.05, kurad 8/06
Amadeus :heart: :heart: :heart:, född 17.8.08, kurad 1/09

www.sandsdrommar.com
mrs tall
Inlägg: 438
Blev medlem: ons 23 nov 2005, 18:43
Ort: NY, USA

Inlägg av mrs tall »

Hej på er! Still here!!!! :D :D :D Jag har haft en jättestressig höst och vinter, med make som är skadad stup i kvarten, en massa gäster (varför skulle någon vilja gästa Buffalo, egentligen?????) och en förstrotsig och en trotsig gullunge. Desstom har jag fösökt plugga lite, och vi är precis hemkomna från en 3 veckors semester i Florida! :roll: Så, jag ber om ursäkt att jag inte hunnit hänga med! Men HEJA för den här nya barnaboksklubben!! :lol:

Flygkraschen ja... Usch! :( :( :( Planet krashade ca 500 m från vårat hus, i ett brevidliggande bostadsområde. Riktigt jäkla läskigt!! Blev inte mycket sovet i natt, och vi är alla lite upp och nerhängda idag. Vi bor nära flygplatsen, så det är en massa plan som flyger över huvudet dagligen. Man har väl tänkt tanken någon gång, men att det händer så nära är ändå väldigt läskigt. Ingen vi känner har omkommit, men vi känner så många familjer i det här området att bara vetskapen om att det kunnat vara vem som helst av oss får en att må dåligt! Vi håller som bäst på att organisera en insamling för den familj som förlorade sin make/pappa och sitt hus. Otroligt att mamman och dottern kunde ta sig helskinnade ur infernot!!

Tack för omtanken allihopa!
Mamma till lilla Skruttis som föddes 1. nov. 2005 och lill-Skruttan som föddes 7.nov. 2006
Skriv svar

Återgå till "Hela världens barnaboksforum"