Hur tätt har ni mellan era barn som minst?

Medlemmarnas egna undersökningar

?lder mellan barnen?)

9 -11 m?nader
1
2%
12-16 m?nader
10
16%
17-20 m?nader
14
22%
21 m?nader- 2
11
17%
Mer ?n 2
27
43%
 
Antal röster: 63

Humlan
Inlägg: 68
Blev medlem: ons 22 dec 2004, 15:21

Pas mal....

Inlägg av Humlan »

Inte illa jobbat! Grattis :)!

Härligt med 3 och att du är bevis på att yngre kan!, faktum är ju att vi numer hoppar över en generation när man som jag som 30 taggare skaffar barn sent. Här i Sthlm är ju de flesta runt 35, man undrar ju vem som ska försörja alla 70-talister med den barnpolitik som finns i detta land och där navitieten varit låg länge... (spårar ur nu...*S*)

Maken och jag funderar på en trea, då den första var så "svår" att få till och den andra var en mkt välkommen liten "hoppsan" har vi inte ännu trots två barn beslutat att vi vill ha barn och satt igång med tillverkningen "på allvar" så nu när vi verkar ha valet att klara detta själva så står vi handfallna inför om vi ska ha fler barn eller inte (förlorade 2:ans tvilling sent, kanske därför...?). VI båda tänker mkt på detta och vi stirrar på varandra och undrar varför vi inte bestämmer att ta ur spiralen bara eller om vi ska vara nöjda med 2 barn! Låter helt galet, vi har kört fast för att vi har ett val tror jag! Vi behöver också tips :roll: -Humlan
cillamamman
Inlägg: 82
Blev medlem: mån 14 feb 2005, 19:11

Inlägg av cillamamman »

Hälsa honom bara att det är så skoj med barn i OLIKA åldrar (har 14, 10 och 2 år). :D ger dynamik och mycket glädje och god hjälp har man också av de äldsta. Perfekt dessutom för tonåringen att ha en tvåårig kram och glädje källa.
father of sons
Inlägg: 1369
Blev medlem: tis 07 dec 2004, 20:06
Ort: Stockholm

Inlägg av father of sons »

Cirka 16 månader :D
MarieH
Inlägg: 302
Blev medlem: tis 07 dec 2004, 20:36

Inlägg av MarieH »

21 månader och tre dagar... :D
/Marie
Mamma till två underbara Barnabokstrimmade busungar födda 2004 resp. 2005.

Sporadisk närvaro pga rygg- & nackskada.
Skriv svar

Återgå till "Polls"