Vagningsvagn och andningslarm köpes!

Utrustning, inredning, kläder och prylar
Skriv svar
Australien mamman
Inlägg: 127
Blev medlem: ons 31 maj 2006, 18:22
Ort: Sydney, Australia

Vagningsvagn och andningslarm köpes!

Inlägg av Australien mamman »

G´day söta mammor!

Önskar köpa en vagningsvagn + ett andningslarm. När börjar ni lägga bebisen på mage och vagna?

Marie :heart: Ps. Är hemma i Stockholm nu Ds.
Marie, Mamma till lilla sötisen Leah Rebecka :heart: 2005-12-09 Ethan John :heart: 2008-06-16
Piggelin

Inlägg av Piggelin »

Hej!

Har en toppen-vagningsvagn! En Brio Nova, det är en -02:a. Ska erkännas att den är väl använd, men BRA och hel och inga allvarliga fel. Den är mörkblå med beigemönstrat tyg inuti. Det ingår en hårdlift som används upp till ca 6 månaders ålder. Hårdliften är lätt att lyfta ur och 'lagom trång' i början av bebistiden. Sittdelen är rymlig och har fullt liggläge, vår nästan 3-åringen har tills helt nyligen sovit i den! Vagnen har lufthjul som gör den lättkörd, reglerbart handtag och man kan vända sittdelen åt bägge håll. Vagnen är smidig, enkel att fälla ihop och packa in i bilen. Kommer från ett rök- och djurfritt hem.

Larm har vi tyvärr inte, vi hyrde (toppenbra!), men det funkade fint med en platta i vagnen. Vagna kan man väl börja med tidigt? Vi har haft våra sovandes i vagn på dagtid från allra första början.

PM'a om du är intresserad!

/Piggelin
Skriv svar

Återgå till "Barnasaker"