Ska börja jobba på min förskola nu om ca fyra månader om jag får plats till min lilla, har absolut ingen brådska dit. Men jag har nu fått en inblick i Anna Wahlgrens tankesätt i och med mitt lilla barn och tycker det är fantasktiska tankegångar och förhållningssätt hon har. Jag har utvecklats mycket sen när jag började läsa detta form + barnaboken. Kommer att ta med mig mycket till mitt arbete.
Jag önskar få lite tips och ideer om det nu finns nån förskolepersonal som är härinne och läser detta om hur ni arbetar i förskolan och tankesätt och om ni går ut till föräldrar att det är Anna Wahlgren som är bakom teorierna som ni har som utgångspunkt. Sen är det så otroligt utvecklande att utbyta tankar och att få reflektera om vad som skrivs.
Även om det finns föräldrar som har lite tankegångar om hur man skulle kunna arbeta på en förskola med barn i åldrar 1,5 till 5 år. Samt hur ni önskade att er personal hade arbetat om ni hade haft era barn där.
Vet inte riktigt om jag är i rätt forum, men hittade inte riktigt någon bättre. Är jag i fel så ber jag er flytta mig.
Loppan o Nilla som nu är helt underbar, 20 månader.