Efterlysning - dagisalternativ sökes Malmö

Forum för nygamla barntillsynstankar, konstruktiva förslagsalternativ och samarbete under personligt ansvar.
Skriv svar
idel
Inlägg: 33
Blev medlem: tis 25 jul 2006, 21:29

Efterlysning - dagisalternativ sökes Malmö

Inlägg av idel »

hej
Tänkte att det skadar ju inte att prova!
Finns det någon i Malmö (vi bor vid nobeltorget o har inte bil då det måste vara cykelavstånd) som ska va hemma med barn i höst o kan tänka sig att ta sig an vår lilla gulliga tös som då blir 1 år 7 mån. har svår känslomässig ångest inför tanken på dagis o de kommunala dagmammorna är ju rätt få. Jag pluggar så jag är lite flexig har vissa dagar 9-16, andra dagar ledig, andra slutar tidigt, ibland måste jag givetvis stanna o plugga men jag har mycket mer tid än en heltidsjobbare, sambon jobbar i Helsingborg men kommer jobba 80% o förmodligen va hemma med tjejen en dag i veckan eller liknande.
Ester sover sött sina tolv timmar på natten men lite för lite på dagen i bland, hon äter själv o är ett litet gullbus. Så om du gulliga människa finns med plats för en till liten dagtid hör av dig! vet någon hur sånt här funkar ekonomiskt?
tack på förhand
sofiaboberg@yahoo.com
Sofia
mamma till ester f. 28/1 2006 och Holger f. 30/8 2010
Ewa
Inlägg: 4900
Blev medlem: tis 04 apr 2006, 14:45

Inlägg av Ewa »

Hej!
Själv bor jag för långt ifrån 8), men har du sett den klistrade kontaktlistan?
http://www.annawahlgren.com/forum/viewtopic.php?t=8679
Kram och lycka till!
Ewa
Mamma till Stora guldklimpen född april -04 :heart: & Lilltufsan född feb -06 :heart:
Skriv svar

Återgå till "I stället för dagis - tankar och idéer"