Beställa mattefilmen?

Frågor besvaras av tre svenska föräldrar, som har eller har haft sina barn på IAHPs neurologiska utvecklingsprogram. Av förklarliga skäl kan de inte besvara frågor kring enskilda barn de inte ens mött.
Jannika
Inlägg: 4934
Blev medlem: mån 09 okt 2006, 13:34

Beställa mattefilmen?

Inlägg av Jannika »

Hej Hege!

Jag känner mig otroligt inspirerad att börja med "bitsen" men allra först skulle jag vilja se filmen om hur barn lär sig matte. Jag föredrar filmversionen framför böcker för då kan jag nog lättare få med mig darlingen (barnens pappa). Visst sa du att du kunde ordna det på något sätt? I så fall vill jag gärna hoppa på det tåget. Instruera mig bara om hur jag ska göra.

Kram och TACK för senast! Jannika
J och Å
Inlägg: 1256
Blev medlem: tis 23 nov 2004, 11:03
Ort: Västmanland-Norberg

Inlägg av J och Å »

Vi är också intresserade.
Mamma Å, Pappa J Karl mars 2004- kurad 2004. Mina och Lisen födda juni 2006, standardmodellade.
kvacke
Inlägg: 543
Blev medlem: tis 18 apr 2006, 09:46
Ort: Borås

Inlägg av kvacke »

Jag också! :D
Dotter född 051107. Kurad vid 6 månader
Son född 080314. Kurad vid 5 månader
ms Sophie

Inlägg av ms Sophie »

Jag med!!! Vill oxå, har varit och beställt fjärrlån på biblioteket. Alla Domans böcker de kunde få tag på. Undrar vilka det blev :lol:
Jannika
Inlägg: 4934
Blev medlem: mån 09 okt 2006, 13:34

Inlägg av Jannika »

:lol: :lol:

Skickar lite extrakramar till alla era gullungar; klipska yrhättan Tintin (hur många majskorvar lyckades hon peta i sig?), lockiga mystomten Wilma (nästa gång vi ses ska jag ha med mig hårklämmor i present), TYYYPISKA tvillingarna i dubbel bemärkelse Mina o Lisen och härliga dalmasen Karl ("Men Jooohaaan Leennaarth, var håller han huuus?").

Tack J o Å för att ni gjort min graviditet lite roligare (och billigare) på flera sätt, för att ni kom ihåg larmet och extra tack J för visning av bilen. Det är roligt att prata med nån som kan sina saker.

Kram Jannika
J och Å
Inlägg: 1256
Blev medlem: tis 23 nov 2004, 11:03
Ort: Västmanland-Norberg

Inlägg av J och Å »

Mmmmmm suger i oss!

Så snygg var du också i kläderna, vilken pingla. Ska fixa fram bruksanvisningen och skicka. Är ni utan bil fortfarande?

Kramar
Mamma Å, Pappa J Karl mars 2004- kurad 2004. Mina och Lisen födda juni 2006, standardmodellade.
Jannika
Inlägg: 4934
Blev medlem: mån 09 okt 2006, 13:34

Inlägg av Jannika »

:lol: Sug i er bara. No car. Blev så lite insats kvar när pannan var betald så nu gnetar vi för att komma på banan igen. Men vi håller utkik...
Hege
Inlägg: 1590
Blev medlem: mån 31 jan 2005, 15:39

Inlägg av Hege »

Oj, det var många filmer... Vad glad jag blir!

Jag ska ta tag i detta så snart jag hinner, början av nästa vecka, tror jag.

Är det några flera som vi ha film, så hojta nu närmaste dagarna.

Kram, Hege
Jannika
Inlägg: 4934
Blev medlem: mån 09 okt 2006, 13:34

Inlägg av Jannika »

TAAAAACK Hege! Du är bara så bäst.

Kram Jannika
Fridolin
Inlägg: 98
Blev medlem: ons 02 mar 2005, 13:00
Ort: Stockholm

Inlägg av Fridolin »

Jag är verkligen superintresserad. Egentligen av alla filmerna men det är ju en kostnadsfråga gissar jag... Har du nån gissning hur mycket de kostar?
Stolt mamma till fyra flickor och en pojke. 03, 04, 06, 08 och 10
Hege
Inlägg: 1590
Blev medlem: mån 31 jan 2005, 15:39

Inlägg av Hege »

Min man känner en kille som lastar mycket ner från Internet, jag ska höra med honom om han har chans att kopiera över till DVD för mig. Jag anar inte vad han skulle ta för det. Annars får jag gå till en TV-affär, och be dom göra det. Jag antar det kostar runt hundralappen pr. film då.

Just nu arbetar jag hela dagen, kvällen + i morgon, men jag undersöker och återkommer så snart jag vet. Du ville ha filmen om Bits of Intellegence också, antar jag? Alltså båda filmerna? Det är ju så synd att jag inte har filmen om hur man lär barn att läsa. Om interesset finns kan jeg be någon som ska till IAHP köpa med sig den när de åker nu rundt påsk. Hojta snabbt i så fall.
Elle
Inlägg: 4720
Blev medlem: tor 02 feb 2006, 20:16

Inlägg av Elle »

Hege, jag är intresserad av att köpa alla tre filmerna.

/Elle
:heart: Storebror :heart: född -05 kurad feb-06
:heart: Lillasyster :heart: född -07 SM från start
Hege
Inlägg: 1590
Blev medlem: mån 31 jan 2005, 15:39

Inlägg av Hege »

Noterad, då beställer jag "Read"-filmen från USA!
Elle
Inlägg: 4720
Blev medlem: tor 02 feb 2006, 20:16

Inlägg av Elle »

TACK :heart:

/Elle
:heart: Storebror :heart: född -05 kurad feb-06
:heart: Lillasyster :heart: född -07 SM från start
Minikexet
Inlägg: 2
Blev medlem: lör 27 nov 2004, 17:21

Inlägg av Minikexet »

Åh! Om det inte är försent är jag också väldigt intresserad av att få tag på alla de filmerna!

/Therese
Skriv svar

Återgå till "Frågor om IAHP och program för hjärnskadade barn "