Angaende havregrynsgroten
Angaende havregrynsgroten
Laste alla inlaggen ovan. Ett tips ar att lagga grynen i blot natten innan, da blir den slat.
Mamma till tvillingarna Emma och Sara f?dda 040712 i v.36+4. Kur paborjad 7/1-05 och sedan dess sover hela familjen gott!
Jag körde hela paketet havregryn i matberedaren, och hällde tillbaka i påsen, så var det liksom redan färdig-blandat i lagom malen konsistens.
Den påsen, och en till använde jag tills den var slut, sedan körde jag med hela gryn, då var ju flickorna så "stora".
anna
Den påsen, och en till använde jag tills den var slut, sedan körde jag med hela gryn, då var ju flickorna så "stora".
anna
Mamma till Clara 7 maj -01 och Ida 9 april -03.
Det er gode tips
For oss er det en smaksak. Jeg har erfart at det er forskjell på å legge gryn i vann og å male tørre gryn, for å få slett grøt.
Jeg foretrekker å legge grynene i vann fremfor å kjøre dem i matberederen.
Grøten får en mere "ferdig" smak da, mens den har mere mjølsmak når den er laget av knuste tørre gryn..
..men jeg er klar over at alle nødvendigvis ikke smaker likt som meg..

For oss er det en smaksak. Jeg har erfart at det er forskjell på å legge gryn i vann og å male tørre gryn, for å få slett grøt.
Jeg foretrekker å legge grynene i vann fremfor å kjøre dem i matberederen.
Grøten får en mere "ferdig" smak da, mens den har mere mjølsmak når den er laget av knuste tørre gryn..
..men jeg er klar over at alle nødvendigvis ikke smaker likt som meg..
Mamma til to gutter, f-98 og 01.