Hej!
Säger som TorsMamma - Tin -kom in i gänget och rapportera regelbundet vetjá!!
TorsMamma, bra jobbat! Och skönt att ni verkar komma iordning med forumet!

Fast jag har shabblat till det med fel lösenord och har fått ett nytt med massa siffror och tecken som är omöjligt att komma ihåg.
Det ska gå att ändra tillbaka någonstans, men jag hittar inte var?
GulligaA, bra jobbat du med!

Jag jobbade också en sväng i vackert väder! Riktigt skönt, och alldeles för länge sedan! Fast det var i denna veckan, så det kommer i nästa rapport
Jag GILLAR skidstakningsmaskinen! Den är med i det senaste cirkelpasset, och jag kan nog erkänna att jag aldrig gått nära den om jag inte blivit bekant med den på detta sätt

Har tyckt den ser tråkig ut, men det känns som att hela kroppen jobbar och att det är bra träning.
Man "niger" ju ner lite när man drar ner, och reser sig upp lite på tå längst upp. Så gäddhänget på armarna, rygg, ben och rumpa - ja, det känns lite överallt!
Det låter härligt med Kroatien!!!
Mån: cirkel i grupp
Tis: (rörlighet) Jag skriver inom parentes för jag räknar
inte det som ett träningspass. Ville mest vara med för att se vad de gjorde för att kunna berätta det i receptionen.
Ons: Puls taktstyrt i grupp 25 min + 30 min bodypump i grupp rakt efter varandra =1 pass
Tors: eget puls/styrkepass
Fre: Tabatapass i grupp vid lunch + veckans pass i grupp e.m = 2 pass tycker jag? Eller? Det är 3 tim emellan.
Sön: Långt pass styrka/puls 1,30 min. + Bodybalance i grupp på kvällen. En viss träning är det i Bodybalance (mest mage), men mest är det positioner och mycket balans. Har inte så bra balans märker jag...
Kram Anna
Mamma till Clara 7 maj -01 och Ida 9 april -03.