Jag mår hyfsat men de senaste dgr har varit tuffa. Jag har mått så himla illa att jag nästan kräkts och varit tvungen att ligga blixtstilla tills det gått över. Kanske andra ronden?
Magen är ganska stor nu. Som BM sa, du ser ut som du ska ha tvillingar.
Ärtan i magen har verkligen växt till sig och far runt som en orkan där inne så det är inte ofta magen är still. Verkar som ärtan redan nu ligger i hårdträning för en magnifik start i livet med fart.
Har testat lite andningsövningar som jag också fick användning för häromnatten när jag vaknade av att jag hade apont i ryggen och jag tyckte att det faktiskt kändes bättre efter att ha andats "fladdrande". :thumbsup: Intressant hur smärtan flyttades bort på någevis. Men jag måste få till mer regelbunden träning.
Annars har jag inte hunnit med så mkt. Ska skriva mitt förlossningsbrev också...Har liksom inte fått ur ändan när det gäller det...
Du skrev:
Ja, jag kan bara instämma. Kommer fortfarande ihâg (och kommer nog aldrig att glömma ) första blöjbytet pâ storebror Arvid (dâ tvâ âr och tvâ mânader) efter att Mats hade kommit till oss. Vilken JÄTTERUMPA!
Tack för gott skratt!