Lilla Mia
Ahh en till kvällströttis

! Jag håller med dig, de måste få vara med och bestämma, så gjorde jag med Klimp. Satte upp ett schemaidé och sen fick vi finjustera tillsammans. Sen får jag faktiskt erkänna att jag inte lider av att vi har en kvällstrött till, 19.30 är en utmärkt tid att göra natt på 8)
TorsMamma

"23-målet".. är'u tokig??
Smulan kan vara hungrig men hey, ibland undrar jag om hon inte är en pytte-ätare, det skall bli megaintressant att se om det går att få i henne en slurk så tätt på 1 timme därpå. I'll keep you posted!
...
Funderingar, updates då..
Faktiskt så tror jag att jag sätter schema rätt så snart, dvs. inom ett par dagar. För er som har träffat underbara Tinis kan jag här skryta att jag OCKSÅ fick träffa henne idag, underbara människa! Underbart och sen fick jag lite tankeställare, med just schemat. Så där tror jag att jag som sagt att jag sätter en då 2-2 ger en smula lite för mycket av både vaken- och sömntid, det blir lite för struligt på kvällarna här.
-
För er som inte fick träffat henne här på forumet kan jag bara säga att ni missade en underbar medlem och medmänniska!

Updates; det går lite upp och ner här. Med "ner" menar jag att vi har bröliga, gnöliga och skrikiga läggningar där Smulan nog stundtals frågar efter vagningen. Sen har jag bitvis utrönat att skriken är en del av hennes "komma till ro" ritual. Klimp hade såna han med inför både lurar och natten.
Jag vill påpeka detta för er som enbart läser, följer tråden för jag vill inte ge intrycket Smulan drar en lättnads suck enbart vid läggningar nu när jag har skjutit mina vargar. Jag tror dock att vi kommer att komma dit, både Smulan och jag lär oss ju fortfarande. Hon att somna själv, somna OM själv och jag lär mig hennes läten. Så brölar era Småskräp också - vanmäkta inte, de är inte ensama!

"Upp" är att hon också har läggningar där det inte brölas alls utan hon drar ett par suckar och somnar/somnar om. Skarvar hon grejar alldeles själv.

Hon har kommit in i ökningsperioden nu tror jag. Faktiskt, hittills har hon aldrig behövt skrika efter mat, DET är ett läte/skrik/fråga jag inte lärt mig att utröna. IDAG kom de, Tinis var den som fick mig att höra.

uj så snopet, uj jag kände mig en smula creizy som "Missade att mitt barn var hungrigt!!". Men se, vi lär oss :thumbsup:

Dagen har således varit heeelt ur 2-2 ruljansen, Smulan har gått på om både mat och sömn och för att inte få behålla någon slags ro här hemma (då maken jobbar), iaf för Klimp så har han fått så mycket mutor att jag nog kan bli anmäld till BRIS och Soc för allt socker han har fått

Russin, Dajmtårta och Piggelinglassar. Dessutom har han fått dra igång tvättmaskinen 2 gånger med myyycket få plagg i, han fullkomligt älskar den där appartaten.
Så i skrivande stund har jag en sovande Smula och en lagom sockerhög 2-åring. Och vet ni vad? Det är skitkul!
Nu skall vi "kicka bollarna" dvs. leka med bollarna inne hos Klimp!
See ya!