Försvunnen Engla!

Fritt pratforum för personligt vänskapskackel och allmänt diskussionsforum
Skriv svar
Lua

Inlägg av Lua »

:cry:

Jag mår illa. Jag har ju just tappat min pappa och kan inte ens föreställa mig sorgen om jag skulle tappa min Alva. Dessutom på detta ohyggliga vis.

Sänder all möjlig kraft och värme till Englas familj, alla som hjälpt till i sökandet och till dig, Jannika.

Kram Lua. :heart:
Susanne*

Inlägg av Susanne* »

Detta är oerhört ofattbart fruktansvärt. Jag fryser ända in i märgen och tänker med en klump i magen på Englas anhöriga.

Många tankar och kramar också till dig Jannika som delar med dig av din värme, kärlek, hopp och förtvivlan. :heart:
"Det talas för lite om glädjen med barn..."
Tre underbara godingar: 1996, 2003, 2007
miar70
Kontakt:

Inlägg av miar70 »

NEJ!!!
Är det sant :(
Jag som trodde... :cry: Så hemskt det här är...
:heart: :heart: :heart: 6 barn :heart: :heart: :heart: (-9104, -9305, -9412, -0301, -0501, -0611 ) :heart: två barnbarn :heart: (-1309, -1505)
Gäst

Inlägg av Gäst »

Till minnet av en tapper liten tjej. :heart:

Lacrimosa ur Mozarts Requiem. Här hemma spelas hela dödsmässan.

http://www.youtube.com/watch?v=swkT07TP-mo

:cry: :heart: :cry:
Ebbab

Inlägg av Ebbab »

Det är så fruktansvärt!
Det är mörkt just nu....blir det ljust igen?
Stora Skrattungen 021126
Lilla Skrattungen 050731
Jannika

Inlägg av Jannika »

Min morbror Cyniska, Luttrade Polisen ringde och berättade med gråten i halsen. Han kunde nästan inte prata. Det är så ofattbart! OFATTBART.

Hela dagen har jag varit ute i skallgångskedja. På förmiddagen gick vi med fem meters mellanrum på lång linje men på eftermiddagen fick vi leta på en "het" plats och plötsligt gick vi nästan axel mot axel. Långsamt, långsamt. Jag är fysiskt trött, mentalt trött och nu känns hela jag trött ända in i märgen.

Vad är det för DJÄVLA människor som går omkring bland oss? Massmördare!

HUR kan man ge sig på en så liten unge? Lilla drömska Engla som dansade som om hon var inkarnerad tempeldanserska. HUR I HELVETE kan man? Jag fattar inte. Jag kan inte fatta. Aldrig kommer jag att fatta. Aldrig.
miar70
Kontakt:

Inlägg av miar70 »

Ja, Jannika, det ÄR verkligen fördjävligt och helt obegripligt...

Vi tänder ett ljus för lilla Engla här hemma nu, och hoppas att hennes sista tid i livet inte blev alltför hemsk :(
Vi tänker också på hennes familj, som fått det värsta besked en familj kan få.
Och vi tänker på er alla som var där, som hjälpte till, som hela tiden trodde på en annan utgång.
Själv har jag nyss nattat mina små flickor, och bara tanken på att något sånt här skulle hända dem gör mig stel av fasa.

Nu ska jag tända ett ljus :heart: för Engla...
:heart: :heart: :heart: 6 barn :heart: :heart: :heart: (-9104, -9305, -9412, -0301, -0501, -0611 ) :heart: två barnbarn :heart: (-1309, -1505)
Emma80

Inlägg av Emma80 »

Vi är så ledsna för familjen, för alla som har kämpat och för att det finns sådan fruktansvärd ondska ibland oss. All styrka till dem som drabbats. :cry:

Kram Emma
:heart: Emil född 070510 :heart:
:heart: Elias född 081005 :heart:
ulrikaj
Kontakt:

Inlägg av ulrikaj »

NEEEJJJJ!! :cry: :cry: :cry:
Har varit borta hela helgen och nu när jag läser detta!!!!!
Finns inga ord :cry: :cry:
Hela mitt hjärta går nu till Englas familj........
tack Jannika. :heart:

Kram ulrika
mamma till goaste killen Jacob 17/3-02 :heart: och till goaste tjejen Liw 1/1-07 :heart:
Ewa

Inlägg av Ewa »

Jag är alldeles tom och stum - all kärlek till Englas familj och till dig Jannika :heart:
Mamma till Stora guldklimpen född april -04 :heart: & Lilltufsan född feb -06 :heart:
Fjällfolket

Inlägg av Fjällfolket »

Här stormar känslorna hos storbarna :cry: :heart:

Ljusen brinner..

Tårar rinner..

:heart:

Krama varandra!

/Fjällmor
Gäst

Inlägg av Gäst »

Neeej! Nu såg jag det här. :cry:

Så vidrigt, avskyvärt, fruktansvärt!
Gotlandsmamma

Inlägg av Gotlandsmamma »

Saknar ord för hur vidrigt jag tycker att det här är. Känns fruktansvärt. Mina tankar går till Englas familj. :heart:
Jannika

Inlägg av Jannika »

Mina små var stoppade i säng innan beskedet, tack och lov.

De har undrat var mamma är hela dagarna, "Letar efter Engla", säger pappa.

-Har de inte hittat henne än? Frågar Nike.

-Läta fickan mamma? Undrar Milo.

Lite spännade har de tyckt att det har varit med poliser, fyrhjlingar, hundar. Nästan som kurragömma.

-Vad kan ha hänt? Undrar Jaja som är stor nog att förstå att det kanske inte blir nåt lyckligt slut som i sagorna.

Vad säger jag till dem imorgon?

Den här tragiska, ondskefulla spillran av människa har varit här i vår stad, överfallit en ung flicka i högskoleparken inte många kilometer härifrån. Vem kan känna sig trygg?

Och familjen! Storasyster. Gammelmormor. Hon förstod nog direkt, hennes ögon har burit sorg hela tiden. Alla släktingar. Vänner. Det är många människors liv som berörs. Mitt hjärta brister.
Elle

Inlägg av Elle »

:cry: :cry:
Jag har inga ord...

:heart: Varma kramar till dig Jannika och vi tänder ett ljus här hemma för Engla och hennes nära :heart:

:heart: Elle
:heart: Storebror :heart: född -05 kurad feb-06
:heart: Lillasyster :heart: född -07 SM från start
Skriv svar

Återgå till "Kackelforum"