Hej tjejer!
Läser som vanligt allt

ni skiver men inte orkat skriva själv. Men idag kände jag att jag var tvungen!

Va roligt med så mycket fixande hemma! Ett nytt kök är verkligen min dröööm! Just nu bor vi i radhus, hyres, så det är inte tal om den saken. Men men men, vi skall flytta, har jag sagt det?

Vi skall flytta 8 mil bort, till samma stad som min mamma. Hon har precis fått veta att hon aldrig mer kommer kunna arbeta. En stor sorg, hon är inte så gammal. Så vi kan hjälpas åt med allt möjligt och bara få njuta av att ha varandra nära. Hon kan hjälpa mig med Arvid osv. Skall bli underbart! Maken söker jobb just nu, verkar inte bli några större problem
Ser ut som det blir grått väder idag igen...

är trött på det. Men nu har jag haft så mycket för mig de senaste dagarna så jag har väl bara varit ute sisådär en timme per dag. Idag skall det POWERWALKAS

8) problemet är att jag nu lägger Arvid halv tio, och han skall äta 11, och han skall ju somna ordentligt innan jag kan gå med honom

blir ju inte mycke tid...
Semlor var det ja... Pratade med min kära mor i går och hon kvittrade om att hon minsann gjort hemmagjorda semlor och blablabla

jag fattade typ på kvällen att det varit fettisdagen

så det blev inga semlor här inte. Är inte superförtjust i dem heller. hmm, känns som jag redan skrivit det här en gång?
Tinis: Guuud va roligt att tösen går!

{|= så häääftigt!
Tänkte fråga dig en personlig sak, hoppas det är okej. Du har underfunktion nu eller hur är det? Kan du känna en känsla av "stirrighet" i kroppen även vid underfunktion? Jag kan inte sova på natten, känns som min kropp går på högvarv. Illamående, liksom vibrerar i kroppen. Obehagligt. Kan liksom inte riktigt nöja mig med att det skulle va fibro jag har, kan inte ignorera de andra symtomen som tyder på underfunktion i sköldkörteln. Men mina provsvar är oftast inom ref. någon gång varit preciiiis utanför. Du behöver inte svara om du inte vill

eller så kan du ju PM:a om det känns bekvämare
Vad tror ni om valet i USA förresen? Spännande!
Kram, Anna