En sak är säker och det är att bättre dagar är i antågande.
Kram Susan
Attityden på plats! 8)Manfred10 skrev:Bestämde mig för att ta tag i de där tidigare nattuppvaken. Bestämde mig oxå för att min BM visst är tillräckligt fet för att sonen ska må bra och sova gott på natten, i alla fall 9 timmar i sträck.
Han sover bättre i spjälan va? Det verkar nästan såManfred10 skrev:Sagt och gjort, läggning i vagnen 19.15 blev det. Men då tog H och klämde till med att sova till 5.15??!! Natten efter vaknade han 3 men somnade om till 4 efter vagning. I natt sov han i spjälisen igen och jag väckte honom mer eller mindre 20 i 6 i morse när jag hade översvämning i sängen. Det är lite svårt det där med nattmålet när det kommer så sent... eller tidigt för den delen. Timmen mellan 6 och 7 på morgonen är det svårt att somna om, men för tidigt att göra morgon tycker jag![]()
men det löser sig väl det oxå så småningom. Har kortat ner sömnen dagtid oxå så nu har vi sovning enligt förljande (11,5-12h)-45min-2h-45min.
Det tycker jag absolut. Mat senare än så påverkar ju frukostaptiten och då är det lätt att hela dagen strular till sig.Manfred10 skrev:Jag kanske ska ställa klockan på 4 i alla fall??!!
Med andra ord säger han - "mamma jag fixar det här självManfred10 skrev:...om jag någon gång går tillbaka tystnar han i och med att jag tar i handtaget, men drar igång ett varv till när jag ramsar bort.