Hellooo igen:-)
Liten rapport och några frågor..(så klart

)
Här går det framåt. :thumbsup: .....yippeeeee :thumbsup: .......mindre skrik på dagarna och lillen sover sina sovpass bättre än förr....även om hon ibland skarvar....
T.o.m kvällarna har börjat bli bättre...... hon är gladara och då är vi gladare:-)..och framför allt så är det å härligt med ett nöjt och glatt barn.
Hon blir fortfarande lite övertrött ibland på kvällen .....men får vi bara in en 5 minutare så blir hon nöjd igen.
Dessutom har hon börjat sova längre på nätterna utan uppvak......inatt sov hon till 4.00 med bara ett kort vagnande emellan..

......mamma och pappa väldigt glada
Däremot så gör vi inga framsteg alls när det gäller hennes uppvak kl 5.30.....Hon vaknar som en klocka då och vi vagnar och vagnar och hon fortsätter att vakna vart femte minut...och så håller vi på till 7.30 tills hon ska upp.....

Kan det vara så att hon är extra orolig/frågvis just på morgonkvisten?
men borde inte hon börja tro på oss att vi är här efter så många dagar?

..eller får hon för mycket sömn på dagen?? Vilket jag iofs inte tror..men kan ju vara en möjlighet???
Vad ska vi göra???? ...eller är det bara att fortsätta tills poletten ramlar ner ..... det kanske tar lite längre tid där...eftersom hon fick sova brevid mig några gånger innan ..........så jag får nog skylla mig själv helt enkelt
Schemat vi spikade och kör med är:
7.30-9.15 mat + vaken 1,45
9.15-10.45 Sova 1.5
10.45-12.30 Mat + vaken 1.45
12.30-15.00 Sova 2,5
15.00-16.30 Mat+vaken 1.5 eller 1.45 (här använder vi oss ofta av marginalkvarten)
16.30- 17.30 sova 1h (sover 45 min oftast så marginalkvarten används
17.30.20.00 Mat+vaken 2.5
20.00-4.00 Sooova 8h
4.00-4.30 Mat 0.5
4.30-7.30 Sova 3.0

har jag förstått det rätt att man kan använda marginalkvarten åt båda hållen??? Så att om ett sovpass är 1,5 h....kan den bli 2 timmar med marginalkvartarna?? (ingenting vi eftersträvar dock)
Kraaam