Hej!
Idag fick jag väcka igen!!
Jag är så glad!
Nu så! Nu får vi se till att det håller i sig. [-o<
Imorse blev det säkert ett 10-tal pangramsor sammanlagt men bara vid uppvak, och då räknar jag alla (båda barnens) pangramsor. Och framför allt: ingen ledsamhet!

Nu känns det så rätt.
(Finns det ett pangramseträsk? Mia du hade ju hört talas om en del skrev du tidigare

. Jag ska med karta och kompass hålla mig borta från träsken tänkte jag

men för att kolla bara.
Förut vaknade lillebror ju runt 06.40 och sen somnade han inte om. Men idag tex vaknade han halv 6 igår kl 6 ca, och sen har jag ju då pangramsat massor.
Nu har det iofs bara gått 2 nätter... kanske inte ska oroa mig i onödan (igen).
En annan fråga: Storebror brukar inte ropa på mig längre. Nu vet han att han ska sova och även om han ligger o pratar med sig själv länge så håller han sig till det.
Igår ropade han på mig flera gånger. Jag ville inte ramsa i onödan så jag gjorde ingenting. Jag misstänkte att det var nåt, men jag ville avvakta och tänkte att om han vill nåt får han säga
vad först, sen får jag se vad jag gör efter det (han brukar inte säga vad problemet är förrän jag liksom svarar honom och visar att jag hör

). När han somnat (50 min efter läggning) gick jag in för att kolla med täcken och så och då hade han knäppt upp alla knapparna i pyjamasen

så då var det anledningen till att han ropade.
Det hade ju kanske varit bra om jag gått in, men jag ville inte störa lillebror...
Sen på morgonen ropade han igen, men jag tror han sovit konstigt, för han pratade lite i sömnen, så jag ramsade bara för jag trodde inte att han ville nåt särskilt. Och det var nog inget då.

Hur gör man när de ropar efter en? Och jag misstänker att det är nåt, som igår kväll. Om jag ramsar kanske han blir ledsen för att jag hör men inte "bryr" mig. Om jag inte ramsar är det som om jag inte alls hörde honom..
Och så klart är jag rädd att störa lillebror om jag går in igen efter läggning. Han är inte van vid det.
Eller ska jag bara testa och se vad som händer? Jag menar himlen ramlar ju inte ned för att lillebror störs av att jag går in och hjälper storebror knäppa knapparna..
Jag är tydligen en sån här orosmänniska..

ursäkta alla miljarders frågor..
Och TACK för att ni hjälper till!!!!
Kram!