Kackelträff i Norrtälje

Fritt pratforum för personligt vänskapskackel och allmänt diskussionsforum
Skriv svar
Liten_med_Mindre

Inlägg av Liten_med_Mindre »

Hallå hallå!
Är det någon kvar till på lördag?

Än så länge är lill-skruttis hyfsat frisk, och vi planerar för att åka en tur till Norrtälje. (Bäst att vänja mig vid resan tills jag börjar jobba och säkert får åka dit på utflykt igen.)

Vilka tider gäller? Vad ska jag ta med? Kostnader?

Det blir i alla fall bara jag och miss J, pappa stannar hemma med jouren. Och så känner han sig såååå mobbad av lill-tjejen som är mammigast i världen just nu. :-( ;-) Skönt att det drabbade honom först - han är den starka av oss. :-D
Mamma till miss J, född januari 2008, kurad i Gastsjön augusti 2008
Lilleman född mars 2010
kiki

Inlägg av kiki »

ms Sophie, Tintin och stortjej
TorpSara, Diskoper och Edvard
TorsMamma , TorsPappa, Tor
kiki, Erik, Mio och Felix
cillus, Gube och Anna
Krisse och Emmy
Kalaskakan och klimp
hemlig mamma & pappa, Fanny och Alvar
anniemaniani, Zigge & Zoleil
Liten med mindre

Alla åker väl bil kan jag tror...

När ni kommer in i norrtälje har ni vid andra rödlyset Ica Flygfyren på höger sida, då svänger ni höger där.

Nästa rödlyse svänger ni vänster.

Nästa gång det blir rött :lol: svänger ni vänster och sen vänster direkt igen, så framme. :lol:

Parkering ser ni när ni svängt sista gången, och var det är ser ni också.

Kycklinggrytan är på gång :lol: (ja i frysen i allafall :lol: ) ris och någon grönsak.

Jag fixar saft (ekologisk) och kanske några bullar till mellis, vill man ha något annat t.ex sockerfritt kan man väl ta med det.

Kaffe fixar jag också krisse :lol: när jag ändå håller på. Jag köper några te-påsar också om det är någon som vill ha.

lokalen är bokad 10-16

Kuuuuul ska det bli.
Kram Kristina
Mamma till Felix född januari 92, och Mio augusti 06

Social delaktighet
http://www.facebook.com/home.php?ref=ho ... 1060030067
Liten_med_Mindre

kiki - har du någon gatuadresss som jag kan plugga in i GPS:en?

Te blir jättebra för mig. :-)
Lilleman född mars 2010
kiki

Inlägg av kiki »

ja, det står kyrkogatan 4 på kyrkans hemsida, men på eniro kommer man lixom på baksidan så släng GPS och kom ihåg 3 rödlysen istället. Kommer ni vilse kan ni fråga efter Norrtälje Kyrka, vi ska vara i församlingsgården, Mariagården, alla norrtäljebor känner till var det ligger.

Kramis

Social delaktighet
kiki

Inlägg av kiki »

Puffar lite om det är någon som vill haka på?

Kramar så länge

Social delaktighet
ms Sophie

Inlägg av ms Sophie »

Vi kommer i morgon, men det blir "bara" jag och Tintin. Stora tjejen ska på disco ikväll och tyckte att det var väääääldigt tidigt att gå upp 07 på morgonen. :D
Annars hade hon också varit med. Men vad är väl en bal på slottet, hon får hänga med nästa gång :D
kiki

Inlägg av kiki »

:lol: :lol: Ska jag vara ärlig så tror jag inte Felix dyker upp heller :cry: han sa att jag kunde ju visa ett kort 8)

Gud vad kul det ska bli att träffas.

MEN var är kalaskakan :?:

Kycklinggrytan är supergod :lol: en light variant till barn och vuxna som vill ha det lite lättare, sen en lite lite hotare, (inte mycket hot dock) till alla oss andra.

Kram Kristina

Social delaktighet
cillus

Inlägg av cillus »

Jag och tjejen kommer själva imorrn. Gubben prioriterade annat tyvärr.. :(
Vi dyker upp lite senare, eftersom hon är så sömnstrulig nu och jag har inte tagit tag i detta ännu så får hon sova i bilen på vägen.

Det ska bli jättekul att ses i morrn! :D
Mamma till Flicka februari 2007, Pojke född augusti 2012
Bonusmamma till flicka född 2011
Gravid, beräknad födsel oktober 2013
kiki

Inlägg av kiki »

cillus skrev:Jag och tjejen kommer själva imorrn. Gubben prioriterade annat tyvärr.. :(
Vi dyker upp lite senare, eftersom hon är så sömnstrulig nu och jag har inte tagit tag i detta ännu så får hon sova i bilen på vägen.

Det ska bli jättekul att ses i morrn! :D
Välkommen är du, när du än kommer :lol:

Social delaktighet
anniemanjani

Inlägg av anniemanjani »

Hallå alla!!!!!
Jag har varit väldigt inaktiv på denna tråd :oops: .
Men ser fram emot att komma och morsa på alla idag!
Vilken planering, vilket jobb :!:

Kram Annie
/Annie, mina små älsklingar Zigge (filosoferande charmör) aug 06
Zoleil (bestämd & målmedveten solstråle) dec 07
SHN-kurade, jul 08 :sleep:
TorsMamma
Forumets ordförande

Inlägg av TorsMamma »

Jag vill bara säga tack snälla Kiki för allt fint du gjort, lokalen var toppen!! :heart: :heart: (du tog väl inte ut dig FÖR mycket nu när du fixade så mycket?) :oops:

:D Det var superkul att träffa er andra också gamla som nya. Jag hoppas verkligen vi kan göra om detta (men först behöver jag vila lite)! :D

Puss på alla goa barn och kram till alla fina föräldrar! :heart:
Tor 2006
:heart: BB barn från början. Sov sin första 12h natt 5 dagar före 4 mån, Diplomerad SS vid 6 mån
:heart:

:heart: FTLOC child from the beginning. Slept his first 12 hour night 5 days before 4 months. :heart:
kiki

Inlägg av kiki »

:lol: Tack själv Torsmamma, det var ju lyckat, jag är helt slut. Mio och Fanny avslutade dagen med en dusch i fontänen vid lilla torget :lol: då vi mammor tyckte det var en bra idé att promenera hem. Helt dyngsura var båda ungarna när vi fick ringa pappan som kom med bilen och hämtade oss 8) curling vadå :?: curling pappor som curlar mammor som tillåter vad som helst :lol: Men gud så lyckliga dom var när dom sprang där i vattnet, så härligt att se :lol:

Nu är det snart baddags sen lär Mio sova ovaggad (som om hon behöver vaggas annars :roll: )

Kristina

Social delaktighet
Liten_med_Mindre

hej hej!
Tack goa kiki som fixade så fin träff för oss alla! :-) Skoj att träffa er andra som jag bara haft ett alias på, om ens det... :-D

Snorpisen somnade 40 min i bilen på vägen hem, kinkade lite med maten och har nu legat i sängen och pratat för sig själv i 30 min. Gissar att det var mycket att smälta efter dagen... alla barn och alla leksaker och alla vuxenben och nya kram-kompisar. :-)

Kram till er alla! Mamma här är i alla fall trött även om inte bebisen är det. :-D
Lilleman född mars 2010
ms Sophie

Inlägg av ms Sophie »

Tjohej!
Vad kul att se er alla :D
Och Tintin fick ju umgås med bebisar så det räcker för ett tag framöver (tycker mamman, men säkert inte hon) :lol:
Till och med hon somnade i bilen på väg från Södertälje och hem så det var tröttande även för henne :D
och har man varit uppe sedan 06.15 för att det var så spännande att åka iväg med buss och träffa bebisar ja då blir man ju trötter.

Tack för god mat, fantastisk organisering (hoppas du inte tog ut dig för mycket kiki) och möjligheten att få träffa andra och kackla bort lite tid!

//Sophie
Krisse

Inlägg av Krisse »

Hej på er!

Tack snälla för en jättetrevlig dag tillsammans.

Det var så roligt att träffa likasinnade föräldrar och vi ser fram emot fler gånger :D

Kiki - maten var kanon god!!!

Kram till er alla

ps. tack ms sophie och tintin för sällskapet. emmy somnade gott efter alla kramar :heart:
Emmy 080212
Rasmus 091223
Skriv svar

Återgå till "Kackelforum"