Vilken tur att han har 2 dipl. SHNare hemma som VET vad säker sovare innebär.
Dagbok Gastsjö Camp 2007
Lille tappre Emil. Krya på sig.
Nu blir jag själv lite nojig. Mina och Lisen fick ju med sig denna förkylning hem, och de är i samma skick som Emil de första dagarna. Jag funderar starkt på öronproppar just nu, helt slut, är själv med alla tre för J är på praktik.
Men inte smittar väl lunginflammation, och inte leder väl förkylningar lätt till detta? Inga vargar här inte
Lisen gråter hela tiden, så det kanske borde bli en tur till doktorn.
Felåt, ville inte belasta med miona orosvargar, men sitter här själv.....
kram på er alla
Nu blir jag själv lite nojig. Mina och Lisen fick ju med sig denna förkylning hem, och de är i samma skick som Emil de första dagarna. Jag funderar starkt på öronproppar just nu, helt slut, är själv med alla tre för J är på praktik.
Men inte smittar väl lunginflammation, och inte leder väl förkylningar lätt till detta? Inga vargar här inte
Felåt, ville inte belasta med miona orosvargar, men sitter här själv.....
kram på er alla
Mamma Å, Pappa J Karl mars 2004- kurad 2004. Mina och Lisen födda juni 2006, standardmodellade.
Här kommer en hälsning från Blekinge. Är tillbaka i blåsiga Karlskrona.
Har njutit mina underbara barnbarn i eftermiddag. Härligt!
Ms Sophie: Tror vi pratar om olika tillfällen vad det gäller Tintin o gungan. Hur som helst; Hoglands Park här i stan har finfina gungor. Kom hit så ska ni få se att jag inte "bangar".
Varm kram till alla!
Bibban
Har njutit mina underbara barnbarn i eftermiddag. Härligt!
Ms Sophie: Tror vi pratar om olika tillfällen vad det gäller Tintin o gungan. Hur som helst; Hoglands Park här i stan har finfina gungor. Kom hit så ska ni få se att jag inte "bangar".
Varm kram till alla!
Bibban
Å - du behöver med all säkerhet inte oroa dig för dina små töser. Basilusken som drabbade Emil hittad han i fjällen och där var ju inte ni
. Förkylningen som de flesta små drogs med på Campen var nog bara en förkylning.
Håll ut och krama dina goa ungar från mig.
Kram Susan
Håll ut och krama dina goa ungar från mig.
Kram Susan
Emil född 19 okt-05 och klok som en bok!
Sigge född 16 okt-07 och tuff som en Tigger!
Mika född 28 maj-09 och snabb som en raket!
Linus född 15 dec-10 och cool som en isbjörn!
Dipl. SHN-kurare!
Dipl. SHN-kurare!
-
ms Sophie
Emil är seedan flera dagar tillbaka på banan, pigg som en mört och kvick som ett kvalster
Han äter som en häst (modell mindre), snackar en massa som ingen begriper, skrattar och flörtar för fulla muggar. He´s back
EFTERLYSNING: När vi packade våra grejer efter Campen fick vi med oss ett mörkläggninstyg som vi faktiskt inte äger
Fast det var väldigt praktiskt att ha med sig på fjällsemestern måste jag erkänna. Vems är det? Ge dig/er tillkänna så ser jag till att det kommer hem igen.
Kram Susan
EFTERLYSNING: När vi packade våra grejer efter Campen fick vi med oss ett mörkläggninstyg som vi faktiskt inte äger
Kram Susan
Dipl. SHN-kurare!
Dipl. SHN-kurare!
-
annawahlgren
- Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
-
Kantarella
Baciluskerna vi fick med oss är kvar ännu. En sväng på påskafton till läkaren och en sväng idag. Och det blidde kåvepenin för öronen på dem båda. Ville avvakta i lördags, men tyvärr så var vi tvungna att ge dem. Så mkt att stå i nu. Hoppas det blir bättre nu.
Kram till er alla
Kram till er alla
Mamma Å, Pappa J Karl mars 2004- kurad 2004. Mina och Lisen födda juni 2006, standardmodellade.
Och nu tänker jag dra igång en ny tråd där ni kan läsa om vårat kvicka kvalster Emil som numera är sängbunden pga en femurfraktur
Kram Susan
Kram Susan
Dipl. SHN-kurare!
Dipl. SHN-kurare!
Ja usch ja, gillar inte att ge dem kåvepenin, men det ger sig aldrig och de har ju ont så vad har man för val. Tänkte på öronljus, men de är ju två ålar så det skulle aldrig funka.
Men i förhållande till Emil så är det ju inget, kraken.
Men i förhållande till Emil så är det ju inget, kraken.
-
annawahlgren
- Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022