Oj vad många syprojekt man kan fastna i när man går hemma och väntar på att liten skall komma ut!
Bebisoverall, mössa behövdes. Storasyskonen är ju en helt annan årstid så pyttevinterkläder saknades. Sååå pilligt att sy strl 56 när man är van vid 116...
Sen hå¨ller jag på med ett riktigt kul projekt. MIn mest älskade vinterjacka köpte jag på HM för typ 15 år sedan. typ parkasmodell i bränd orange ( vilket är helt otippat för att vara jag egentligen

) men jag ääääälskade denna jacka och alla jg köppt sedan dess har jag försökt hitta en sån men det finns ju inte förståss...
hittade en svart liknande för ett par år sedan men den var tyget fullständigt slut på så jag bestämde mig för att göra en kopia. Klippte försiktigt i sär den och har använt de gamla delarna som mönster. Manchester som yttertyg, termomellanlägg och foder. Har kommit så långt att foder och jackskalet är klara. Samlar nu mod till mig för att sy dit blixtlås

lite feg är jag allt. Fast det börjar bli rejält kallt och min enda jacka är isärklippt så det är bara att sätta igång

Mår ju så illa och har ont men sitta vid symaskinen fungerar i alla fall i lagon doser. TACK för det