T.P??

Tips- och samtalsforum kring havandeskap och förlossning
Mindy

Inlägg av Mindy »

Förlåt.... :oops: gick direkt in i tråden och hade inte hunnit vara in på forumet och sett att det redan fanns MASSOR att läsa. :oops: :wink:
Mamma till två Barnaboksbröder (d v s standardmodellade): födda 2004 och 2006. :heart:
Lena

Inlägg av Lena »

Grattis till bebisen, Mindy :D

Och idag, sist ut i gänget tror jag, kom jag hem med en ljuvlig liten tjej som föddes i måndags \:D/ 16 dagar över tiden, men väl värd att vänta på :lol: :wink: 3990 g och 53 cm, så kär och luktar så där grymt go på fjuniga lilla hjässan :D

Överburenhetskontrollen förra veckan visade att hon mådde kalas i magen och jag började ladda om att kanske gå en hel vecka till... Men det slapp jag ju :!:

Återkommer inom kort i separat tråd med förlossningsberättelse. Är djupt överväldigad och tacksam över att ha fått chansen att uppleva en fantastisk förlossning tack vare profylaxtekniken :!:
Mamma till två ljuvliga tjejer: Tuva (född 26 juli -04) och Myra (född 10 juli -06)
(standardmodellade från tre veckors ålder resp från start) :heart:
T.P

Inlägg av T.P »

gud va roligt GRATTIS :heart: ....ska bli spännande att få läsa din förlossnings berättelse
barn födda 04/06/08
Mindy

Inlägg av Mindy »

Å, grattis grattis! :D
Härligt att så många lyckats med profylaxen!
Jag tröttnar ALDRIG på att läsa förlossningsberättelser! :wink: :lol:
Mamma till två Barnaboksbröder (d v s standardmodellade): födda 2004 och 2006. :heart:
miar70
Kontakt:

Inlägg av miar70 »

GRATTIS Lena :heart:
Har funderat på vart du tog vägen :wink:
Väntar med spänning på din berättelse. skönt att det gick bra allt :!:
Pussa lilla tösen :D :heart:
Kram Mia
:heart: :heart: :heart: 6 barn :heart: :heart: :heart: (-9104, -9305, -9412, -0301, -0501, -0611 ) :heart: två barnbarn :heart: (-1309, -1505)
miar70
Kontakt:

Inlägg av miar70 »

Hmmm, Lena, sist ut i gänget, sa du... Men har jag missat lillsprudlis :?: Annars är det väl bara hon kvar :?: :!:
:heart: :heart: :heart: 6 barn :heart: :heart: :heart: (-9104, -9305, -9412, -0301, -0501, -0611 ) :heart: två barnbarn :heart: (-1309, -1505)
T.P

Inlägg av T.P »

ja det är nog bara hon kvar för denna omgången :wink: var ett tag sen hon skrev..hoppas allt är bra
barn födda 04/06/08
Lena

Inlägg av Lena »

snabbt besök här i tråden, strax kommer gäster som ska kolla in familjetillskottet :lol:

tack-tack för lyckönskningarna, önskar att man hade mer tid att sitta vid datorn och forumet för att smälta allt som hänt nu när man är på andra sidan..., får sån härlig gåshud av alla minnen från den här tråden, av den väntans tid som nu är förbi, av tomheten i magen, av lyckan av att träffa det lilla livet som legat därinne... :D :D

hm ja, när jag skrev sist ut i gänget menade jag sist ut att föda för jag fick för mig att lillsprudlis verkade på gång veckan innan men att hon helt enkelt inte haft tid att skriva och berätta, men jag kan ha misstagit mig :? (jag har liksom bara fått för mig redan från början att jag skulle vara trögstartad och få gå längst och vänta med stor mage... :wink: ).

Hoppas allt är bra med henne :!:
Mamma till två ljuvliga tjejer: Tuva (född 26 juli -04) och Myra (född 10 juli -06)
(standardmodellade från tre veckors ålder resp från start) :heart:
Skriv svar

Återgå till "Barnaväntan"