Hej!
Det var ju tur att du inte behöver resa så himla långt i vanliga fall!
Jag har också funderat på hur resande får till livet i övrigt... Men jag tänker att träning kanske är den "lätta" biten?
Om de bor på hotell finns det kanske gym där, och då behövs inte tiden efter jobbet till det vardagliga.
Matlagning, tvätt, städ. Och då har man plötsligt massa tid över på kvällen? Ja, jag vet inte.
Bra jobbat, trots sjuka barn och egna känningar i halsen!
Jag har inte vågat väga mig på länge... Det blir ju någon form av fika varenda dag jag jobbar på caféet
Och jag både känner/ser att det satt sina spår...
Jag bara tänker att när caféjobbet tar slut kanske det inte finns så mycket frestelser omkring mig på nästa ställe?!
Hoppas jag...
Vet ju att när jag var på lagret hade jag som regel att bara hänga på arbetskompisarnas fika på fredagar, och det höll jag!
Nej, det blir inget på det lagret igen. Det var dels tråkigt, och dels var det timanställning. Jag behöver ha heltid.
Letar febrilt nu. Bara 4 veckor kvar... Sedan en resa till Malaga med "mamma-gruppen" med respektive!
Vi har hållit ihop sedan barnen var små, och nu är de 19 & 21!
Ja, det var ju själva fan att de skulle öppna en godisaffär nära dig?!
Jag kommer få till mina antal pass, men kan inte gå med ledare så mycket...
För nu blir arbetstiderna mest 9-18.30, eller 11-18.30. Och då är det inte några så intressanta pass kvar på dagen

Förutom tisdagar då jag slutar 15! Då kan jag gå på favoritpasset veckans Team åtminstone!
Förra veckan:
Tis: Veckans Team
Ons: Bodystep
Fre: Eget veckans pass
Lör: Promenad 1 timme + lite mage/ben
Sön: BodyBalance
Kram Anna
Mamma till Clara 7 maj -01 och Ida 9 april -03.