Du har fått superdupersvar av Tin
Erbjud så mycket mat/ersättning han bara kan få ner under en timme och sen stänger köket.
Kram!
Håller helt med SaraMilanaSaraMilana skrev: Ni har ganska tätt mellan måltiderna, som det är nu hinner han nog inte bli så hungring innan det är dags att äta igen och då är det lätt att småäta. Minst 3 timmar och max 4 ska det vara!
Här hade vi aldrig nåt mål vid 22 från början, utan tog bort 01-målet vid 2 mån och behöll 04. Sen fick jag för mig att jag hellre ville väcka och mata vid 22 och slippa 04, och provade några nätter, men resultatet blev bara att lillan vaknade i vargtimmen ändå, så JA, jag upplevde att det blev stökigare så.Bemman skrev:En tanke...
Vissa har tagit på 22 och 01- målet och behållt 04-målet eftersom den spökar längst... jag kanske har gjort fel - jag kanske skulle ha fokuserat på att arbeta bort 22 och 01 istället. Men det känns lite jobbigt att ge upp nu när man har kämpat så länge...![]()
Några funderingar kring det?
Det är svårt att avgöra, beror lite på hur stor den lille är....och förstås hur hungrig!Bemman skrev:Så min fråga är helt enkelt - klarar sig en liten på den mängden?
Ja, så skulle man kunna se det....Bemman skrev: Hur funkar det med nattslurken egentligen?? Om han får mat mellan 18:00 och 19:00, då är det bara en längre matstund fram till 19:15?