...NU är det MIN tur att tacka och säga ett par ord...

nu när vi hittat hit igen

{|=
Jag vill tacka så jättemycket för att jag och min lille pärla fick vara med och att Tim fick bli kurad av er superduktiga och jättetrevliga kurare och även ni som diplomerades, så supermysiga människor som samlades på denna Camp, det glömmer vi aldrig, jag & lille Tim!
Jag har nu landat jag med och även lille Tim som det går bättre och bättre för var dag, det är en del småtrassel som känns lite större då man är mitt inne i det, men då jag väl får distans och han ler sitt sockersöööta snösmältningsleende så glömmer jag det

- Jag har ju min alldeles egna coach, LO, vilket verkligen känns super, vilken LYX!!
Tove, tack för ditt trevliga sällskap i lillstugan, utan dig hade det inte känts så ok att lämna stora huset redan vid 19.00 och även min lille kille, trots att jag ju snart förstod hur pass underbara människor som ju skulle ha hand om honom, hade jag vetat det hade jag känt mig lugnare tidigare
Anna, jag vill att du ska veta att jag och Tim också även den "ömma barnafadern"(jag är smittad av språket här

) vi är såå tacksamma och glada att du finns och jag och Tim kände oss båda såå välkomna, och vilken gästfrihet sen!! Att låta oss vilt främmande få bo hos dig, och umgås med dig, en kändis dessutom, de har väl inte tid med sånt heller???!!! Jo, Anna är verkligen ett undantag här, jag blir lika förvånad och glad varje gång jag fått personligt svar på mina små oroliga PM, så det ska du veta Anna, att jag verkligen uppskattat!
Så tack allihopa, vilket underbart gäng, så mysiga! Hoppas vi ses en annan gång! Ingen nämnd, ingen glömd. Jo, föresten, vill bara att Blomman ska veta hur jag verkligen njöt av ditt supergoda nybakta bröd, ja, visst blev man bortskämd..
Nä, för att inte det ska bli ännu längre detta inlägga måste jag nu avsluta, men som sagt, Kram på er alla!!
/Tim & Carin
PS: kort sagt går det bra m lille TIm , han är såå duktig, allt är inte helt 100 ännu, men vi har ju bara passerat uppföljningsveckan...jag återkommer