Jo, han svarar på vagning genom att lugna sig, blir dock inte alltid helt tyst, utan ligger och gnyr. Jag går därifrån med ramsan och han skriker åter igen upp sig....TorpSara skrev:Svarar han på vagningen? tystnar men vaknar? Eller somnar han inte alls?
Nu är fösta sovpasset avklarat. Han sov ca 45 min, efter det har jag fått ramsa och vagna och han har varit lugn och tyst i endast korta stunder. När jag slutligen tar upp honom ser jag att han ligger och blundar, han är alltså inte klarvaken då han gnäller och skriker
Våran vagn är dessutom inte av den bättre sorten när man ska vagna. Eftersom att det är en sittvagn utan lift i så finns inget som stoppar barnet i fall det skulle halka neråt vid vagning. Det har faktiskt hänt att han varit på väg att halka ur, men jag har sett det och lyft opp han igen.... kanske jag inte riktigt vågar "ta i" just av den anledningen
Ska börja läsa på inför en kommande kur
och jag som ville köra SM just för att slippa kura