Jag ammade EJ. Och jag lääängtade järnet efter intimare stunder, konstigt nog. Och när de blev dax för det sa jag till min man; NU blir det barn och det blev det sörrni! Det gick bra, jag har nog en stark kropp tror jag.
När jag satte mig här var jag arg, på min man. Men sen när jag läste era inlägg så försvann det bara så där. Jag orkar nog inte vara arg. Men jag, nu får ni lyssna i a f, blir trött närhan triggar mig. Jag ÄLSKAR att vara ute o skulle vilja vara ute jämt. Han är inne-människa. Men ibland vill man ha lite tid för sig själv o då tycker jag att han kan gå ut med dem en stund. NEJ, han sätter sig på lekrummet o dör på mig som är sååå fyrkantig o har mina rutiner, att det blir tvång att gå ut. Jag som tycker att det är så bra för barnen att komma ut en stund på fm, de äter bättre o sover gott sen. Nej, nu sitter han där o leker, o jag blir irriterad. Är ni andra ute mkt? Är ni ense i familjen? Min man går bara ut o m det är solsken. Jag tycker att barnen ska lära sig att gå ut i alla väder. Gud, vad jobbigt det är när man har så himla olika uppfattning.
Jag önskar bara att han kunde, nu hör jag gnäll...konstigt, ta med dem ut på eget initiativ...drygt som fan!
Så säger han att han blir så trött på mig som tramsar jämt. Det roliga är att jag sällan ifråga sätter, eller tjatar, jag är ganska tillåtande o säger inte ens ett jota när han jobbar en hel vecka dygnet om...utan stöttar honom. Oj, nu blev jag arg igen. För jag tycker nog att allt känns lite orättvist. Jag låter han sköta sitt jobb i fred, och mitt jobb är att ta hand om barnen, och jag kan väl för fan få göra som jag vill. O jag vill gå ut!! Att man ens ska försvara sig, fattar ni vad ilsk jag blir. Nu säger jag det igen: JÄVLA ARAB. Var glad för era svennisar. Invandrare är märkliga. Gud, att jag lever med en sån undrar ni...ja, han har många positiva sidor oxå, trot eller ej. Många. Just nu är vi nog båda lite trötta.
Lite java. Väntar på en bulldeg. Borde ha knådat för hand. Ut med ilskan.
Borde springa. Eller prata men det är svårt när han inte vill.
Säg nåt kul. Muntra upp mig lite!