God kväll mina kära allierade i Kackleriets konst!
Här har det hänt saker minsann! Allas vår TorsMamma har hittat till Kackleriet! Tack för att du släpade hit henne, Kiki, hon behöver roa sig lite också, den lilla arbetsmyran

.
Det känns lite konstigt att träffas IRL. Jag och KajsaIE möttes ju för någon månad sedan och det var både hur naturligt som helst och lite förläget sådär...

Men det var skönt att visa upp Kajsa för maken och förklara att HÄR har du min lilla kvällsaffär, älskling

.
Fredagen blev så underbart lyckad! Maten smakade ljuvligt (säger jag helt ojantigt!

) joch vi pratade, pratade, pratade, skrattade, skrattade, skrattade. Till klockan 4 på morgonen!!!

Sånt orkar inte jag längre! Jag är gammal!

Men åh, vad energi man får! Och galna drömmar om framtiden får näring i det där gänget!
Haha, Kiki, vilka härliga drömmar du har! Själv gick jag och laddade, lite lagom dagen-efter-mysig sådär ni vet..,.

inför att maken skulle komma hem på lördagkvällen.... bara för att upptäcka att
Tant Röd hade kommit på besök med buller och bång framåt eftermiddagen. Jaha, så det blev choklad istället
Men du, Kiki:

Tänk om!!!!
Gotlandsmamma skrev:Det går så upp o ner för mig, ena stunden är jag himlalycklig medan jag i andra är energifattig och utmattad.
...behöver få ladda batterierna enormt. Känner inte ni så? Eller blir ni tankade så varje dag så ni står er?
Kära du! Så känner vi verkligen alla ibland

. Här står just nu
KLADDET mig upp i halsen och jag vill ibland bara SPY (om jag inte vore spyfobiker då) över jobbet att torka 1. Barnet, 2. Barnstolen, 3. Matbordet, 4. Mig, 5. Golvet efter VARJE måltid, VARJE dag.

Men jag ler glatt mot det lilla Hjärtegullet och övar på att vara Förstående Mor. Sen
slår jag på dammsugaren, skäller på maken eller gör något annat konstruktivt

. Nä, men allvarligt, Gotlandsmamma, du faller inte för djupt, eller? Att det går upp och ner är väldigt naturligt men se upp så att det inte blir nattsvart i dalgångarna bara. Nog kunde maken din supporta lite mer, tycker Tinis Surtant
Kram på er!