Våra fina stolpkramare

jag tänkte, jag avslöjar inte att det var Torsmamma vi besökt för då DÖR väl kacklarna av AVUND

Lyckiga mig som har dig så nära.
Gotlandsmamma, jag trodde jag hade en snål svärmor, det var jätte konstiga presenter inköpta på typ 5an & 10an

Men sen när Mio skulle fylla 1 så sa hon att hon tyckte det var så svårt så svårt att köpa presenter, då öppnade vi ett konto i Mios namn och sa att hon kunde väl sätta in en slant om hon tyckte det var svårt att handla. Hon är ju dessutom närmare 80

så något spring i leksaksaffären blir det ju inte. Resultatet var 2000:- på födelsedagen och lika mycket till jul, vi köpte en brio sulky för lite av pengarna så då ser hon att de kommer till nytta. Resten får sparas.
På andra sidan, alltså min, är det tvärt om, dom dövar sina dåliga samveten från långt tillbaka i tiden med grejjjjjjjer, min syster t.ex lägger ner åtskilliga tusenlappar på kläder till Mio. Jösses sluta

8) ett paket räcker väl.
Idag satt Mio och mös till Molly mus en stund före vilan. Exakt kl 12 reste hon sig ur stolen, nu var det dax

men hon hade lyckats klämma ut en redig rätt blöt bajjjja så in i badrummet. Av med alla kläder och bajs överallt, tog sina goda minuter att ordna, huvaligen vad arg hon var

10 minuter sen till sängen, ska det vara så här

slocknade på 2 röda bara hon kom ner i sängen
Nu har jag käkat lunch, lövbiff och beasås, standard minst en gång per dag. Igår hade vi (jag) lagat dillkött från vårt gotlandslamm och det var så ÄCKLIGT jag fick steka mig några lövbiffar istället, men maken han åt och åt. Han är rätt kul med det faktiskt han äter allt och slänger alldrig någonsin någonting. Väljer lunch mat efter vilken rest som är äldst

han äter upp Mios rester, även de som legat på golvet

Ibland rensar jag i kylen när han inte är hemma och får skynda mig att slänga soppåsen
nu ska Mio vakna
Kramisar till er alla
Kristina