Leia skall bli storasyster!

Tips- och samtalsforum kring havandeskap och förlossning
emb

Inlägg av emb »

STORT grattis önskar vi också! Lycka till o må så gott!

Kram
Storasyster 2005
Lillabror 2007
Lillasyster 2008
Nancy

Inlägg av Nancy »

Tack alla rara och fantastiska människor som skrivit i denna tråd. Jag överväldigas av er omtanke :heart:

Tyvärr måste jag berätta att jag fått missfall idag :cry: Sorgen och besvikelsen är tung att bära men jag försöker tänka på det ljus som finns i tillvaron; min dotter, min man, släkt och vänner både IRL och i datorvärlden :heart:

Nancy
annawahlgren
Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022

Inlägg av annawahlgren »

:cry: Å, kära söta, rara lilla stora du - det var hemskt sorgligt att höra.

Låt mig bra få ge dig en stor, stor kram :heart:
:D Nio barn, arton barnbarn, tre barnbarnsbarn och några tusen nästanbarn :!:
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
vårmamma06

Inlägg av vårmamma06 »

Nancy kära Nancy...jag skickar buketter efter buketter med kramar o önska så att det fanns ngt jag kunde göra för att trolla bort det onda.

Ta hand om dig o ring om du vill prata.
Gäst

Inlägg av Gäst »

Stor stor kram också från mig, som nu har en helt annan sorts tårar i ögonen än förra gången jag skrev. Vi är många som varit där ni är nu, men det är väl knappast någon tröst. Tänker på er! :heart:
*frieda*

Inlägg av *frieda* »

:shock: Nej men usch så hemskt :!: Vet inte vad jag ska säga :( Guds vägar äro sannerligen outgrundliga... Men tappa inte modet, vännen, nu vet du ju ännu en gång att att det går :!: Låt såret läka både i fysisk, psykisk och i andlig mening och du ska se att det blir igen. Jag ska be för dig och din familj, ni ska få en särskild plats i mina förböner :!:

Kramar från F... :heart:
kokos

Inlägg av kokos »

Å nej vad fruktansvärt tråkigt! :cry: Stora tröstande kramar. Du vet hur du når mig. Kram igen.
Maria - mamma till underhållaren Adrian (juni -04) och professorn Edvin (juni -06). Förstfödde sonen kurad. Yngste sonen standardmodellbebis i Gastsjön -06 och grundaren till verktyget "skogspromenad".
Nancy

Inlägg av Nancy »

Tja, om nu Gud har nån outgrundlig plan för oss så har jag svårt att se nån mening i den... Först kämpar, längtar och hoppas vi så länge utan resultat. Därefter kommer glädjebeskedet som startar en lavin av tilltro och kärlek.

:( Sen kommer dråpslaget och kvar finns inget mer än tomhet. Mening :?: Nej, jag ser ingen alls mer än att lära sig ytterligare en läxa om hur bräckligt livet är.

Innerligt tack till alla som gratulerat och efter det trista avslutet skrivit så tröstande och varma ord. Härmed vill jag gärna avsluta denna tråd för i nuläget känns dess titel alltför tung att läsa.

Kram från Nancy
Nancy

Inlägg av Nancy »

Skickade för snabbt och fick inte med alla :heart: till Er alla så här kommer de:

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Nancy
Skriv svar

Återgå till "Barnaväntan"