Borås djurpark lördag 9 juni kl 10

Fritt pratforum för personligt vänskapskackel och allmänt diskussionsforum
Skriv svar
Gäst

Inlägg av Gäst »

Kul!

Det låter som en helg passar bäst för er.. För mig spelar det ju egentligen ingen roll med vardag eller helg, så det blir bra! Fast jag kan ingen helg förrän in i september, det är mkt med bröllop o möhippor o namnceremonier nu i augusti :D . Kunde visst inte typ jämt, som jag skrev först :roll: .

Söndagen den 3:e sept kan jag, fast ännu hellre den helgen den 9 eller 10 september. Vad säger ni? Något annat förslag? Är ju iofs en hel månad kvar då, men då har ju fler chans att boka in i sina fullteckande almanackor!

/Jenny
hjhelena

Inlägg av hjhelena »

Hej

Vi har inget bokat än i början av sept.

Kram H
Mamma till 2 tvillingkillar födda 2004
och till en lillebror född 2008
Sandy_7

Inlägg av Sandy_7 »

Får man följa med på detta? Fann inte denna kackelsida förrän idag och det hade verkligen varit kul att träffa andra i Göteborgs området. :P
/Sandra
Mamma till Laura :heart: född 050406
och Julia :heart: född 061007
ramlösa

Inlägg av ramlösa »

Vad roligt med ny träff :D Jag kan den 4, den 9 och 10 september. Vad roligt det vore att träffa er alla :heart:
Mamma till Joel född 11 oktober 2005
Majamamma
Kontakt:

Inlägg av Majamamma »

Kul, kul! :D
Jag hänger gärna på! Kan de första två helgerna i september. Har inte så frekvent tillgång till datorn nu under augusti, men jag hakar på den helg som blir. Helst 2:a eller 3:e september, men kan den 9:e eller 10:e också!
Mamma till
-Maja 0507
-Molly 0704
-Miranda 0902
Gäst

Inlägg av Gäst »

Den 9:e september :?: Verkar passa alla!

Helena hade lite platsförslag. Känns som att ni med lite äldre, mer rörliga, barn än min lille, bättre kan det där med lämplig plats!

Åh, vad kul att få träffa lite Barnaboksbarn! (Och föräldrar såklart :wink: :lol: ).

Tjohej!
Ami

Inlägg av Ami »

Hej på er goa´gummor!

Fick efter tips av JennyH nys om Göteborgsgänget - jag skulle gärna vilja träffa er oxå och utbyta lite erfarenheter och träffa lite Barnaboksmorsor. Får man hänga på?
Ami och charmtrollet Joel :heart: en majblomma -06
Sandy_7

Inlägg av Sandy_7 »

Men då är det väl bäst att boka den 9:e September 2006. Vilken tid passar alla? Det är ju en lördag. Förhoppningsvis blir det gott väder så att vi kan vara ute. Slottskogen eller något annat platsförslag? Har någon bra förslag på något ställe där vi kan vara inomhus om det regnar på?
/Sandra
Mamma till Laura :heart: född 050406
och Julia :heart: född 061007
Ami

Inlägg av Ami »

Hmm fungerar inte Bellevue (visst heter det så?) i Slottskogen som back-up är inte det ganska rymligt? Har inte varit där som barnvagnsmamma någon gång ännu men jag har för mig att det är ganska stort? Någon som varit där på sistone?

Annars finns det ju en hel del fik i stan men det kan ju vara ganska stökigt när vi är såpass många med barnvagn :!: och vi vill ju kunna sitta ihop :-k
Ami och charmtrollet Joel :heart: en majblomma -06
ramlösa

Inlägg av ramlösa »

Kan kolla om vi kan vara på Göteborgs Skyttegille i Högsbo om det regnar (JA Wettergrens gata 2, Västra Frölunda). Det ligger nära Slottsskogen, enkelt att ta sig till med både bil och spårvagn/buss och många gratis parkeringar. Lokalen är stor, lätt att fixa fika i och stor gräsplan för barnen att leka på. Dock finns det bara en barnstol (som jag tagit dit).
Mamma till Joel född 11 oktober 2005
Gäst

Inlägg av Gäst »

Hejhej :D !

Den 9:de närmar sig med stormsteg - det är ju på lördag :shock: :D !! Har vi bestämt någon plats och tid? Hittar inte nåt i tråden... Hoppas att någon fortfarande är intresserad :!:

För oss passar eftermiddagen fint, tex kl 14, och förslag på plats är till exempel Södelingska trädgården i Majorna (finns ett cafe där också med uteservering 8) ). Eller Slottskogen, där finns ju både Plikta, djurparken och cafe!

Vad säger ni andra?!
Gäst

Inlägg av Gäst »

(Vi kan även söndag, om folk har bokat upp sig på lördag)
hjhelena

Inlägg av hjhelena »

Hej

Jag fick i födelsedagspresent av svärföräldrarna att få ha det lugnt och skönt fre-lör, bo i deras lgh i Alingsås, gå på stan etc, medan de bor hemma hos oss och tar hand om småkillarna, så jag kan inte längre tyvärr.

Hoppas på ny chans. ;-)

Kram H
Mamma till 2 tvillingkillar födda 2004
och till en lillebror född 2008
Gäst

Inlägg av Gäst »

Åh, vad mysigt, hjhelena :D !

Vad säger ni andra :?: Kan ni?
Lillsprudlis

Inlägg av Lillsprudlis »

Men vad kul :!:

Får man vara med :?: Hittade detta idag och jag tyvärr inte på lördag :cry: det hade varit så kul att träffa andra A.W fans. Jag följer denna tråd och hoppas att det blir fler tillfällen :!:

Vad jag kan se är vi totalt 8 med mig, stämmer det :?:
Ramlösa, T.P, Helena, Sandy, Majamamma, Jenny och Ami.

Kram
Yvonne o Victor
Victor född 28 juni 2006.
Simon född med snitt 5 februari 2009
Tur att vi blivande föräldrar och blivande barn har en Anna Wahlgren.
Skriv svar

Återgå till "Kackelforum"