Ja, nu har jag läst hela din tråd SM med Samuel.. lång

men inspirerande och bra..verkar vara en go kille Samuel♡
Jag funderar fortfarande starkt på en kur eller nån form av åtgärd för nu känner jag att både han och jag skulle behöva lite bättre sömn
Han sover bättre nu, vaknar bara vid nattmålet runt 2.30, förutom såklart en natt när jag kände att jag ville ha lite lugn och ro så jag och mannen bytte rum.. Annars har vi gjort som så att jag och Alfred sover i Alfreds rum så mannen som jobbar obekväma tider får sova bättre. Men såklart den natten när vi bytte rum så sov han ju som ett ljus, bättre än nånsin

Vaknade enbart 3.45 då maken kom in till mig för nattmålet. Sen somnade han direkt o sov till 6.40! Till skillnad mot annars, numer vaknar han vid 2.30 o somnar visserligen fint utan knyst om av sig själv. Då har han sovit sen runt 18.30,så det är ju rätt bra?! Men han envisas ju Alltid med att vakna för tidigt på morgonen... runt 5.35 -6.10 ist för 6.30
Sen är aptiten inget vidare nu,tycker jag. Det började i helgen,då han inte ville äta nästan nåt alls, men tänkte att det berodde på värmen så jag ammade desto mer då. Inget var han sugen på direkt, varken gröt eller mat...
Igår åt han åtminstone endel gröt efter 2 timmars sömnen. När han inte äter ordentligt på dagarna vågar jag inte genomföra 12 timmarsnatt heller... vad kan jag göra? Nåt förslag?
Tack så länge alla fina! Kram från Frida