jag hade ingen aning om att det uppfattats på detta viset. Absolut inte min mening att alla här inne ska känna press på att svara på allt.
Men du måste respektera att arbetsbördan för alla ideellt arbetande här är ENORM. Den måste reserveras för dem som söker sig hit för att få hjälp att verkligen komma till rätta med saker och ting, inte mest "prata av" sig, om du förstår - och som kan och vill ta till sig den hjälpen.
Jag har inte varit här inne för at prata av mig bara. Jag har ställt många frågor så här i början för att man är vilsen och ej vill göra fel. Jagom någon vill komma till rätta med saker. Kan dock hålla med om att jag skrivit slarvigt etc
Sen var min uppfattning att man i ett forum bollar, skriver hur det går, får tips och stöd etc. Du har ju skrivit bb för att du "kan " mycket med 9 barn bakom dig och med tanke på att du vill förmedla den kunskapen. Därav kommer många hit med frågor och hopp om hjälp. Sen är inte alla lika lättfattade.
Har läst lite på andras trådar och sett att många skriver hur det gått en dag etc och det är därifrån jag sett och trott att man kunnat skriva det här i.
Att lite annat om Bvc mm kommit med som ej har med bb att göra ber jag om ursäkt för.
SM handlar ju om MAT MAT MAT och därför har jag velat komma tillrätta med amning/ersättning/ont i mage/skrik innan jag proppar i min bebbe ersättningen så att han blir riktigt MÄTT och det är därför jag skrivit om det här för att få råd i att gå vidare...
Som du ser har jag nu punkt och stor bokstav...
sen er 3dagars regel om att ni måste svara inom 3 dagar visste jag inte ens att ni hade...då måste ni verkligen känt press av alla mina frågor, sorry.