Sommarträff i mellannorrland!
Har pratat med "mellansyrran" (=min syster) och hon ska med! Vi får se om vi tar med alla barnen, de är ju inte så pigga på att åka mer bil efter en lååång bilresa från mormor & morfar.
Malva, det skulle vara jättekul om du också kom! Den norrländska terrängen är mycket smidigare än söderterrängen = färre bilar och mindre stress
Vi ses!
/Kristiina
Malva, det skulle vara jättekul om du också kom! Den norrländska terrängen är mycket smidigare än söderterrängen = färre bilar och mindre stress
Vi ses!
/Kristiina
En Mr A född juli -05, kurad feb -06
En Ms L född juni -07, standardmodellad i Gastsjön aug -07
En Ms M född feb - 14 (prematur 6-7 veckor) standardmodellad redan på sjukhuset.
En Ms M född feb - 14 (prematur 6-7 veckor) standardmodellad redan på sjukhuset.
-
annawahlgren
- Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
Och som av en händelse blir De Nios Hus helledigt redan på fredag! HUr många sängplatser som helst, alltså! (Nio rum, ju.)
Malvamed3 -såmycket kan jag säga att du ångrar dig inte, om du kommer
Och Bibban är här och Inger på plats
Kramar alla
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
Jannika är en utomordentlig övertalerska
(var inte så svårt...) så Maja och jag kommer också upp!
malvamed3 - KOM! Som Anna säger, du kommer inte att ångra dig! Gastsjön är helt underbart
Jag åker typ 60 mil för en natt, bara för att få komma dit igen 
Kristiina - vad roligt att få träffa dig igen! Och alla er andra också förstås!
Ses snart
malvamed3 - KOM! Som Anna säger, du kommer inte att ångra dig! Gastsjön är helt underbart
Kristiina - vad roligt att få träffa dig igen! Och alla er andra också förstås!
Ses snart
Mamma till sju underbara barn och ett barnbarn 
Syrran heter Katja, nick "Mellansyrran".
Jannika och Sussi, det finns möjlighet till kisspaus i Matfors på vägen om det behövs? När åker ni?
Grillknyt låter som ett bra förslag. Har ni bestämt några tider?!
/Kristiina
Jannika och Sussi, det finns möjlighet till kisspaus i Matfors på vägen om det behövs? När åker ni?
/Kristiina
Nänä, inget stopp i Matfors, de tar vägen förbi AlbyHÖNSMAMMA skrev:Syrran heter Katja, nick "Mellansyrran".
/Kristiina
De beräknas vara här mittida´n, så vi är i Bräcke runt 13-14 skulle jag tro?
Vi försöker komma iväg så tidigt som det bara går. Stackars Sussi kommer nog bli väckt senast sju för vi är uppe med tuppen halv sju.
Packa kan vi ju göra kvällen innan.
Jag har mobilnummer till Anna, Mias Filip och Sussi. Kan inte ni andra PM:a era så vi kan höras längs vägen?
Jag tar med tarotleken... 8)
Det ska bli så kuuuuuul!
Kram Jannika
Jag har mobilnummer till Anna, Mias Filip och Sussi. Kan inte ni andra PM:a era så vi kan höras längs vägen?
Jag tar med tarotleken... 8)
Det ska bli så kuuuuuul!
Kram Jannika
Okej, jag hade fattat att vi skulle ses vid lunch men jag är anpassningsbar
. Om inte annat lämnar jag Ms L hemma - hon har ju sina mat och sovtider
.
/Kristiina
/Kristiina
Ingen fara! Jag sover som en kratta när jag sover borta, så det kanske är jag som är uppe och väcker tuppenJannika skrev:Vi försöker komma iväg så tidigt som det bara går. Stackars Sussi kommer nog bli väckt senast sju för vi är uppe med tuppen halv sju.
Kristiina, ni kan väl åka dit innan annars, om Ms L behöver sova. Det vore roligt att se henne nu, efter 2 år
Mamma till sju underbara barn och ett barnbarn