Sommarträff i mellannorrland!

Fritt pratforum för personligt vänskapskackel och allmänt diskussionsforum
Jannika

Inlägg av Jannika »

Ja, vad roligt Kristiina! \:D/
miar70
Kontakt:

Inlägg av miar70 »

Kanske möter vi upp i Bräcke då, Kristiina?
:heart: :heart: :heart: 6 barn :heart: :heart: :heart: (-9104, -9305, -9412, -0301, -0501, -0611 ) :heart: två barnbarn :heart: (-1309, -1505)
noanamn

Inlägg av noanamn »

Tack för avståndsinfo!

Jag är nog för feg för såpass långa trebarnsutflykter i norrländsk terräng :wink:

Hoppas ni får en alldeles jättetrevlig träff!

kram
M
HÖNSMAMMA

Inlägg av HÖNSMAMMA »

Har pratat med "mellansyrran" (=min syster) och hon ska med! Vi får se om vi tar med alla barnen, de är ju inte så pigga på att åka mer bil efter en lååång bilresa från mormor & morfar.

Malva, det skulle vara jättekul om du också kom! Den norrländska terrängen är mycket smidigare än söderterrängen = färre bilar och mindre stress ;)

Vi ses!
/Kristiina
En Mr A född juli -05, kurad feb -06
En Ms L född juni -07, standardmodellad i Gastsjön aug -07
En Ms M född feb - 14 (prematur 6-7 veckor) standardmodellad redan på sjukhuset. ;)
annawahlgren
Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022

Inlägg av annawahlgren »

:D Det blir ju ett riktigt härligt gäng :lol: :heart: :lol:

Och som av en händelse blir De Nios Hus helledigt redan på fredag! HUr många sängplatser som helst, alltså! (Nio rum, ju.)

Malvamed3 -såmycket kan jag säga att du ångrar dig inte, om du kommer :lol: Det tar en timme och en kvart från Ö-d. Och det är ett barnaparadis.

Och Bibban är här och Inger på plats :wink: :lol:

Kramar alla :!: :heart: :lol: :heart: :thumbsup:
:D Nio barn, arton barnbarn, tre barnbarnsbarn och några tusen nästanbarn :!:
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
miar70
Kontakt:

Inlägg av miar70 »

Ja, vilket härligt gäng vi blir :D :!:

Anna, hur gör vi med maten? Ska vi grilla så det blir grillknytis? Eller ska vi handla med oss till alla och dela?
:heart: :heart: :heart: 6 barn :heart: :heart: :heart: (-9104, -9305, -9412, -0301, -0501, -0611 ) :heart: två barnbarn :heart: (-1309, -1505)
Sussi

Inlägg av Sussi »

Jannika är en utomordentlig övertalerska ;) (var inte svårt...) så Maja och jag kommer också upp!

malvamed3 - KOM! Som Anna säger, du kommer inte att ångra dig! Gastsjön är helt underbart :heart: Jag åker typ 60 mil för en natt, bara för att få komma dit igen :lol:

Kristiina - vad roligt att få träffa dig igen! Och alla er andra också förstås!

Ses snart :D
Mamma till sju underbara barn och ett barnbarn :heart:
Jannika

Inlägg av Jannika »

JOOO Malva KOM! Ni kan väl sova över om det kniper?

Vad kul med syrran Hönsmor! :D Heter?

Anna skrev att vi skulle ta med frukost men resten skulle hon och Bibban fixa? Kan det verkligen stämma? Dubbel-check Anna, hur gör vi med maten? Grillknyt eller ni ordnar och vi skramlar?

Kram Jannika
HÖNSMAMMA

Inlägg av HÖNSMAMMA »

Syrran heter Katja, nick "Mellansyrran".
Jannika och Sussi, det finns möjlighet till kisspaus i Matfors på vägen om det behövs? När åker ni?

Grillknyt låter som ett bra förslag. Har ni bestämt några tider?!
/Kristiina
En Ms M född feb - 14 (prematur 6-7 veckor) standardmodellad redan på sjukhuset. ;)
miar70
Kontakt:

Inlägg av miar70 »

HÖNSMAMMA skrev:Syrran heter Katja, nick "Mellansyrran".
Jannika och Sussi, det finns möjlighet till kisspaus i Matfors på vägen om det behövs? När åker ni?

Grillknyt låter som ett bra förslag. Har ni bestämt några tider?!
/Kristiina
Nänä, inget stopp i Matfors, de tar vägen förbi Alby :wink: men vi kan väl träffas i Bräcke och åka karavan till Gastsjön?

De beräknas vara här mittida´n, så vi är i Bräcke runt 13-14 skulle jag tro?
Jannika

Inlägg av Jannika »

Vi försöker komma iväg så tidigt som det bara går. Stackars Sussi kommer nog bli väckt senast sju för vi är uppe med tuppen halv sju. :lol: Packa kan vi ju göra kvällen innan.

Jag har mobilnummer till Anna, Mias Filip och Sussi. Kan inte ni andra PM:a era så vi kan höras längs vägen?

Jag tar med tarotleken... 8)

Det ska bli så kuuuuuul!

Kram Jannika
HÖNSMAMMA

Inlägg av HÖNSMAMMA »

Okej, jag hade fattat att vi skulle ses vid lunch men jag är anpassningsbar :). Om inte annat lämnar jag Ms L hemma - hon har ju sina mat och sovtider ;).
/Kristiina
Sussi

Inlägg av Sussi »

Jannika skrev:Vi försöker komma iväg så tidigt som det bara går. Stackars Sussi kommer nog bli väckt senast sju för vi är uppe med tuppen halv sju. :lol:
Ingen fara! Jag sover som en kratta när jag sover borta, så det kanske är jag som är uppe och väcker tuppen ;)

Kristiina, ni kan väl åka dit innan annars, om Ms L behöver sova. Det vore roligt att se henne nu, efter 2 år :)
Mamma till sju underbara barn och ett barnbarn :heart:
Jannika

Inlägg av Jannika »

Jag fattar inte riktigt Hönsmamma men tänk inte på oss. Du kan väl åka i förväg om det passar dig och lilla fröken bättre?

Malva, kommer du? Kommer du? [-o< Jag har bara ett barn med så jag hjälper gärna till med dina. :heart:
galaxen

Inlägg av galaxen »

Vilket gäng ni blir!

Synd bara att vi inte hunnit upp utan är hos släkten i Hälsingland.
Det hade varit roligt att se er alla.

Vi får ta hörsägen-versionen från Anna och Bibban sen. :lol:
mamma till kärlekens gåva med extra glädjekromosom, matte till 4 småtigrar och ssk-student T6
Skriv svar

Återgå till "Kackelforum"