Nämen, KAN man sy i stretchtyger utan overlock?? Det trodde inte jag
Nu börjar det hända grejer i huvet...får nog ta fran instruktionsboken till min gamla symaskin!
Jag veeeeeeeeeet, det är för bedrövligt när man inte kan det man vill!!!!! Jag älskar att virka och att måla, men händerna domnar efter bara några minuter. Skenor då, säger arbetsterapeuten, men allvarligt talat - är det någon som försökt virka med skenorFjällfolket skrev:åh vad jag blir avis nuEwa skrev:Ja, man får verkligen ont i händerna! Men det är kul!Jag har faktiskt virkat i helgen. Sticka och sy kan jag, men har aldrig virkat alls. Men mamma är duktig så vi satt och pulade lite. Men oj så ont i fingrarna man får!
Mina händer klarar inte virkning längre
Tänk vilka filtar, å kläder...å kuddöverdrag...å...
*suckar som askungen*
8-[
/Fjällmor
Åååååh, nu blev jag jätteavis!!! Vill också sy bokstäver. Det vill jag verkligen! Namna är ju super! Och jag har nästan tänkt beställa etiketter med mitt produktnamn på (vilket jag inte har något ännu, men i fantasin så är det så mycket som ska märkas upp: stora lapptäcken, barnkläder, dukar..ÅsaB skrev:Något som verkligen drog var att den syr alfabet och siffror! Jag kan alltså namnmärka kläderna! Sy in remsor med namn och telefonnummer! Eller storlek! Eller mitt "produktnamn", som jag har hittat på för att det skall få se lite proffsigare ut.