ms Sophie: Skamlöst sent tack för ditt fina inlägg. Roligt att det gått så bra för Tintin med glasögonen
Gablex: Ockuppation emottages med glädje

8)
Rapport från Nancyfamiljen:
Lucine: Kryper obehindrat och ställer sig även upp mot möbler i den mån hon når

Var har hon ärvt dessa akrobattalanger ifrån

Vi står stumma och lite oroade eftersom det känns som om hennes lilla kropp inte är mogen för detta än på länge.
Leia: Världens sötaste prinsessa i sina blå glasögon. Nej, det blev inga röda och hon insisterade inte heller. De blå framhäver hennes eget utseende och hon ser fortfarande ut som den lilla flicka hon är. Hon är jätteduktig på att ha på sig glasögonen och igår då vi var bortbjudna hade hon på dem i nästan fyra timmar i sträck.
Maken: Har köpt ny (begagnad) bil inför den kommande tillökningen. Jo jag säger att maken köpt för även om vi har gemensam ekonomi så har jag inte varit vidare engagerad i köpet.
Nancy: Är idag i v.10+2. Och nu måste jag fråga er.
Hur i helsike är det möjligt att ha så här stor mage redan

Jag ser ut ungefär som i v.18 då jag väntade Leia och kanske som v.14 med Lussi.
Tyckte till och med att jag kände ett "fladder" i magen igår men det var nog bara inbillning.
Sen upptäckte jag till min förfäran att jag fått små bristningar runt naveln

Jag som inte fått
en endaste på två graviditeter och så kommer de redan nu

Hur sjutton kan det bli så
Annars är jag trött, trött och en anings besvärad av diabetesen. Tycker att de kostråd som finns är så motsägelsefulla och det är svårt att lyssna på sin kropp när den är så nyckfull att den ena sekunden vill ha gulaschgryta och nästa mår illa av det...
Jag hade bra sockervärden sist och numera behöver jag bara sticka mig i fingrarna 3 dagar/vecka. Det blir ändock 18 stick/vecka och stickrädd som jag är så är det nedrans svårt att vänja sig. Gnäll, gnäll,
så himla farligt är det väl inte egentligen.
Nästa milstolpe är 19/3 då vi skall till Östra för ultraljud och fvp. Är då i v.15+4.

Stor kram från Nancy