The Gastsjö Camp! 22-26 mars
Vi måste nog dra oss ur, är jag rädd... 
* Ny adress! http://www.stilla-sinne.biz
* Mamma till
"Skalman"
född 21/12-05.
* Forumet är alltid Hem, även om jag är här rätt så sällan nuförtiden.
* Mamma till
* Forumet är alltid Hem, även om jag är här rätt så sällan nuförtiden.
-
Gäst
JA
Jag kommer! Ensammen, som det står i preliminäranmälan
Resten av familjen drar till Östersund och Höglekardalen för skidsemester, så ansluter jag dit när kursen är klar! Två i ett-semester liksom
.
Nattåget mellan Göteborg o Östersund är suveränt, se denna tråd från i somras:
http://www.annawahlgren.com/forum/viewt ... ght=#50823
Jag kommer nog åka upp någon dag innan kursen, och mellanlandar därför i Östersund först.
/J
Resten av familjen drar till Östersund och Höglekardalen för skidsemester, så ansluter jag dit när kursen är klar! Två i ett-semester liksom
Nattåget mellan Göteborg o Östersund är suveränt, se denna tråd från i somras:
http://www.annawahlgren.com/forum/viewt ... ght=#50823
Jag kommer nog åka upp någon dag innan kursen, och mellanlandar därför i Östersund först.
/J
-
Gäst
Hej!
Jag kommer oxå från Stockholm, så vi kan väl samboka på nåt vis Jennie och Kattklo och Elle (vilka är det mer..?)
Jag tycker det där tåget du pratade om Jennie, verkar alldeles förträffligt! Jag som inte har några ungar med mig kommer förstås längta ihjäl mig, men jag får försöka stå ut i familjevagnen åndå
.
Tyvärr tyvärr tror jag nog ändå att jag måste dra söderut redan på söndagen
. Blir det knasigt då med kursen, Anna?
När det gäller mat är jag en fena både på att laga och att äta 8) . Bidrar gärna med recept och tillagning! (Och godis måste vi ju ha om vi ska hålla oss vakna på nätterna...)
Vi hörs!
Åsa
Jag kommer oxå från Stockholm, så vi kan väl samboka på nåt vis Jennie och Kattklo och Elle (vilka är det mer..?)
Jag tycker det där tåget du pratade om Jennie, verkar alldeles förträffligt! Jag som inte har några ungar med mig kommer förstås längta ihjäl mig, men jag får försöka stå ut i familjevagnen åndå
Tyvärr tyvärr tror jag nog ändå att jag måste dra söderut redan på söndagen
När det gäller mat är jag en fena både på att laga och att äta 8) . Bidrar gärna med recept och tillagning! (Och godis måste vi ju ha om vi ska hålla oss vakna på nätterna...)
Vi hörs!
Åsa
-
ms Sophie
Vi åker tåg och familjevagn blir kanon, barnvagnar brukar få plats där. Det är så billigt nu men jag vet inte hur länge det varar. Till den 31 januari funkar nog, det är ju den sk "Just Nu- biljetten" och då måste man boka lite i förväg. 7.58-12.35 är den billiga avgången.
Hemresan någon? Tåg avgår 8.35, 11.37, 14.23 senare blir hemkomsten väl sen tror jag, och inga familjevagnar tyvärr (jo en sedanre avgång i sthlm 21 någon gång). Hemresan kostar 411 kr.
Om någon tar på sig att samordna biljettköp (så vi verkligen får sitta tillsammans) blir det lite knepigt med betalningen eftersom man betalar på sj:s sida direkt? :-k
Hemresan någon? Tåg avgår 8.35, 11.37, 14.23 senare blir hemkomsten väl sen tror jag, och inga familjevagnar tyvärr (jo en sedanre avgång i sthlm 21 någon gång). Hemresan kostar 411 kr.
Om någon tar på sig att samordna biljettköp (så vi verkligen får sitta tillsammans) blir det lite knepigt med betalningen eftersom man betalar på sj:s sida direkt? :-k
En goding till son född 0603 
-
kattklo
Vi måste ju vänta tills vi vet att vi kan komma s.a.s.
Och det kan ju bli svårt att betala allas biljetter om inte nån har en halv förmögenhet på visakortet. man måste ju betala i förskott.
Däremot om vi alla anger familjevagn så får vi ju iaf sitta i samma vagn och sen kan vi nog snacka ihop oss.
Det blir bra det här!
Och det kan ju bli svårt att betala allas biljetter om inte nån har en halv förmögenhet på visakortet. man måste ju betala i förskott.
Däremot om vi alla anger familjevagn så får vi ju iaf sitta i samma vagn och sen kan vi nog snacka ihop oss.
Det blir bra det här!
För min del behöver jag inte sitta precis bredvid alla er. Speciellt i familjevagnen kan man ju flytta runt så där spontant som alla barn i alla fall kommer att göra, haha! Är jag på rätt tåg blir jag glad. Säg till när det är dags att boka bara...
Anna! När är en bra tid att åka hem? Så vi hinner med allt och hinner ta oss till stationen utan att komma hem mitt i natten och inte får pussa på barnen därhemma innan de ska sova.
Kram Jannika
Anna! När är en bra tid att åka hem? Så vi hinner med allt och hinner ta oss till stationen utan att komma hem mitt i natten och inte får pussa på barnen därhemma innan de ska sova.
Kram Jannika
Men Kvacke då
Såååååå långt är det ju inte och tänk vilket spännande äventyr det blir för Wilma. Säg inte nej än utan fundera lite. Emil vill ju så gärna träffa Wilma och leka lite i snön. Han hade nog tänkt lära henne göra schyssta snöänglar
Kram Susan
Kram Susan
Emil född 19 okt-05 och klok som en bok!
Sigge född 16 okt-07 och tuff som en Tigger!
Mika född 28 maj-09 och snabb som en raket!
Linus född 15 dec-10 och cool som en isbjörn!
Dipl. SHN-kurare!
Sigge född 16 okt-07 och tuff som en Tigger!
Mika född 28 maj-09 och snabb som en raket!
Linus född 15 dec-10 och cool som en isbjörn!
Dipl. SHN-kurare!